ABD9 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Hallo, Ik vind het tegezitten dan bv. een Lamborghini zo ontsnettend snel op zijn max zit... Zou ik misschien die handling line van een buffalo ofzo in de handling van die lambo kunnen zetten? Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Je bedoelt een auto in sandreas modden? Ja dat kan stap 1 zoek uit welke auto je wil veranderen stap 2 schrijf de naam van je keuze op of onthoud de naam goed stap 3 je neemt het bestand van je gedownloade auto en geeft het bestand de naam van je keuze auto en dan mod je em met de auto uit gta zo kan je bijvoorbeeld een tractor in een farari veranderen let wel op als je een langzame auto mod en daar een sportcar op zet wordt de auto niet sneller het blijft de maximale snelheid van de gemodde auto voorbeeld een tractor varandert naar een farari blijft die net zoo langzaam als een tractor rijden (ps wat ik altijd deed was een 2 deurs auto 4 deurs maken kon je in multiplayer altijd instappen als er 2 mensen inzaten ) Groeten p.zaal tot gta Reageren
.Senne Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) Open je handling.dat en ga op zoek naar de handling line van de buffalo. Die ziet eruit als BUFFALO ## "#### enzovoort, een heleboel cijfers. Kopiëer die handling line, plak deze op een andere plek en verander "BUFFALO" naar de auto wiens handling line je wil veranderen, bijvoorbeeld "TURISMO". Kopiëer dan weer de line en plak 'm over de originele TURISMO-handling, en klaar is kees. Let wel op dat je niet de handling line van 4deurs auto's plakt op die van 2deurs en omgekeerd, dat kan wel eens voor bugs zorgen. Veel succes! Edit: of gebruik handling editor om de handling aan te passen. Voor het minder snel optrekken moet je bij 'accelerate' zijn denk ik. http://www.thegtaplace.com/downloads/f522 Bewerkt: 6 oktober 2009 door .Senne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.