Dizzee Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Dit vind ik nou je beste die je ooit gemaakt hebt. De roze tinten contrasteren mooi met het zwart-wit en is niet te veel en overweldigend. Ik hou zeer veel van de wanorde in de sig. Begrijp me niet verkeerd ik vind het een georganiseerde wanorde. Beetje raar uitgedrukt maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Er is chaos maar het werkt. Mooie plaatsing en stijl van de tekst. 10/10 meer kan ik niet geven. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Dit vind ik nou je beste die je ooit gemaakt hebt.De roze tinten contrasteren mooi met het zwart-wit en is niet te veel en overweldigend. Ik hou zeer veel van de wanorde in de sig. Begrijp me niet verkeerd ik vind het een georganiseerde wanorde. Beetje raar uitgedrukt maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Er is chaos maar het werkt. Mooie plaatsing en stijl van de tekst. 10/10 meer kan ik niet geven. OMG thanks Dizzee Dit doet érg veel deugd om te horen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik ben het helemaal met Dizzee eens. Het hele totaal plaatje past gewoon hardstikke goed bij elkaar. Ik vind de border echt geweldig. Zou je willen vertellen hoe je de border in zo'n styltje krijgt? Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) No problem dude. Als ik de sig tegenkom, kan ik m'n ogen er niet vanaf houden. Seriously good work. Bewerkt: 7 oktober 2009 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.