Jump to content

Grand Theft Auto IV: Could not write licence data!


Deluxo

Recommended Posts

Hallo,

Het is me gelukt om mijn pc te maken, dus ik heb gelijk GTA IV geinstalleerd.

Installatie ging goed, opstarten, dat al minder... ik klikte op het icoontje en moest een tijdje wachten en er kwam niks.

Heb me pc gereset, toen kwam er een Securom error... heb me cd gepoetst, niet nat.

Nu ik GTA IV opstart, staat er: 'Could not write licence data! Please contact Customer Support for further instructions.'

Mijn pc voldoet aan de eisen:

Intel Core 2 Quad Q9550

Sapphire HD4870

OCZ 4 GB

600W OCZ StealthXStream Voeding.

Wat moet ik doen?

EDIT: Ik heb het spel opnieuw opgestart, en komt die Securom error: 'SecuLauncher: Failed to start application [2000]'.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb verbinding met het internet, en heb het spel meerdere keren als administrator uitgevoerd.

En trouwens, nu ik het spel opstart, staat er dat ik de originele dvd erin moet doen, die zit er gewoon in.

Ik heb geen illegale, ik heb het spel gespeelt met de zelfde dvd op mijn laptop en andere pc.

Link to comment
Delen op andere websites

voer eens een reinstall uit en voer de installatie als admin uit, er is weer eens iets fout gegaan met het installeren of met de serial, dit komt meer voor met legale dan illegale versies.

Ik zal een reinstall uitvoeren... maar de cd is maar een beetje bekrast.. kan dat ook het probleem zijn?

Ik betwijfel ook nog met SA, ik kan amper de installator uitvoeren... op mijn laptop doet de cd het gewoon?

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...