StormyWeathers Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Update Hai peoples! Ik moet zeggen dat mijn geluidsprobs nog niet helemaal over zijn, vnl. bij regen valt het geluid weg al gebeurt dat ook nie altijd. :huh: Weet niet waar dat aan ligt dus mocht je inderdaad na het instellen van je aantal bruikbare speakers nog steeds wegvallend geluid hebben... raak nie in paniek want dat gebeurt bij mij ook! :angry: Er valt dus nog meer in te stellen... Blij dat het geen GTA: Ierland of GTA: Schotse Hooglanden is, dan zou ik zelden geluid hebben... :blink: (flauw grapje) Groetjes SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wars Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Ik heb net hetzelfde, sffs eens die instellingen bekijken, hoop echt dat t da, opegelost is, want zo schieten en botsen met de auto zonder geluid is maar niks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.