stratega Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 ik ben al een hele tijd een kasteel aan het maken, zitten geen deuren enzo in maar wel gewoon trappen en ramen en balkonnen en kamers en blablabla.... het was eigenlijk gewoon wat knutselwerk voor de lol maar ziet er wel bruut uit en voor san andreas doen is dit behoorlijk high detail! (met echt werkende ramen! (gaten in de muur)) nu vond ik het wel een supervet idee om hem als enterable castle op de top van DE grote berg van san andreas te plaatsen, maar! de kasteel is groot in omvang dus ik moet em ten eerste op maat maken en daarvoor moet ik eerst mount chilliad (ofzo) in 3D max zien te krijgen om ervoor te zorgen dat kan meten, vergelijken aanpassen en verschuiven tot ik hem erin kan proppen. 1 ik weet niet hoe dat moet.... DAARNAAST!!!... 2 als het kasteel eenmaal af is heb ik nog een probleem.... hij is grijs!... ik kan em wel een standaard stenen muur texture geven maar.... blijft die texture ook zitten als ik em exporteer en in gta zet? 3 als het eenmaal klaar is... hoe of met welk programma zet ik em in gta?... EN hoe zorg ik ervoor dat je niet gewoon dwars door de muren kan lopen? bonus features waar ik aan ga werken zijn 1 een grote castletuin met een plein die tevens dient als heli platform (want een gewone heli platform is zoooooo niet kasteel achtig) 2 kasteel muren met hoge guard towers waar je over en in kan lopen. 3 als ik em eenmaal geplaatst krijg een passende kasteelmuur om het kasteel terrein af te bakenen. deze loopt om mount chilliad heen. maar eerst wil ik weten of iemand mij tips kan geven over mn eerste 3 problemen? maar ideeen voor bij de kasteel wat je er graag in terug zou zien.... alles is welkom PS VRAAG NOG NIET OM PLAATJES WANT IN HET GRIJS ZIE JE GEEN REET!!! WORK IN PROGRESS WEET JE!!! Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 Hier staat haarfijn uitgelegd hoe je sketchup en 3dmax in gta sa krijgt. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik ben heel erg benieuwd naar deze mod! Als hij uit is, laat je me het dan weten! Reageren
stratega Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0Hier staat haarfijn uitgelegd hoe je sketchup en 3dmax in gta sa krijgt. nu weet ik alleen nog niet of je iets van de berg in 3d max kan krijgen om te kijken of het gaat passen... elke keer eerst ingame krijgen is teveel werk als ik continu alles moet blijven aanpassen. Reageren
stratega Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Map Editor/Map IO? ?? Reageren
Beagle Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Je kan de Map Editor gebruiken om je ingame geplaatste object te mappen, of de Map IO gebruiken die bij KAMS voor 3DS Max/Gmax zit. Hier is dat uitgelegd Reageren
stratega Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 voor degenen die het wel een cool idee vonden dat ik een kasteel op die berg ging zetten.... er is een change of plans in het spel gekomen.... de al gemaakte kasteel word ff helemaal weggeflikkerd en ik maak een kasteel op maat.... de plek die ik nu uitgekozen heb staat ook op een berg, is makkelijker bereikbaar, staat in een beetje bosrijke omgeving in het noorden van los santos, heeft een uitzicht over een klein meertje, krijgt zijn eigen haven en er loopt een spoorlijn dwars door heen lol, misschien geef ik em ook een eigen station alleen stoppen er dan geen treinen .... bereikbaarheid met de auto moet ik nog ff uitvogelen maar dat komt wel goed.... ik zal er ff al mn creativiteit en lol in steken en misschien komt er nog iets supervets uit ps.... ik wil nogsteeds weten of iedereen ideeen heeft voor extra opvulmateriaal! gegroet! het kasteel komt trouwens hier! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Leukere plek dan op Mount Chiliad! Maak je er kamers enz. in? Met oude bedden Reageren
stratega Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Leukere plek dan op Mount Chiliad! Maak je er kamers enz. in? Met oude bedden oeiii.... ja nou zal ik het zo zegge.... de kasteel krijgt een aantal kamers ja..... maar het is al genoeg werk om het al zo te krijgen dat het er van buitenaf vet uit ziet en ook nog om er doorheen te lopen.... slaap kamers erin wil ik best doen maar.... bedden, badden, stoelen, etc..... heb ik eigenlijk niet zoveel zin in misschien als ik later zin heb om er verder aan te knutselen als ik het idee heb dat het nog niet goed genoeg is ofzo ik zie wel ...... tot nu toe heb ik nog niet zo heel veel neer kunne zetten.... aangezien het een vrij lastige plek vol bomen en rotsen is moet ik eerst die bomen verwijderen en dan de onderste laag zo om de rotsen plaatsen dat het eruitziet alsof het hoort enzo we zien wel hoe t word! voor mij is het ook nog een verassing XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.