N1N0 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik heb zojuist de WET trailer van een maat van me doorgestuurd gekregen en ik ben er zeer van onder de indruk. Kan begrijpen dat dit niet een alledaagse graphic stijl is maar toch sick in mekaar gezet http://www.youtube.com/watch?v=cKg6CVki5hk Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 valt wel mee, dat stuk in die lift is wel grappig. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ziet er wel grappig uit, al vindt ik dat ze die Rubi een beetje van Mirror's Edge hebben gestolen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Je kan de gameplay al zien ? Dus , waaro zouden we naar de trailer kijken ? Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Je kan de gameplay al zien ? Dus , waaro zouden we naar de trailer kijken ? Inderdaad. En voor gaming begrippen was die trailer al een flinke tijd geleden uit gebracht. Niks nieuws meer. Reageren
FGras Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Demo is erg leuk, ik weet er echter niet veel van de game... ik denk dat ik m koop als hij 30 euro is ofzo Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Demo is erg leuk, ik weet er echter niet veel van de game... ik denk dat ik m koop als hij 30 euro is ofzo Je zal een nieuwe game niet snel al voor 30 euro aantreffen vrees ik. Tenzij je in een winkel werkt die games verkoopt, en employees korting verschaft. Reageren
FGras Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Demo is erg leuk, ik weet er echter niet veel van de game... ik denk dat ik m koop als hij 30 euro is ofzo Je zal een nieuwe game niet snel al voor 30 euro aantreffen vrees ik. Tenzij je in een winkel werkt die games verkoopt, en employees korting verschaft. lees eerst ff wat ik typ... ik koop m misschien als de game al weer zo oud is dat hij 30 euro word! Reageren
benhelsloot Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 lijkt mij een beetje te druk van auto's naar vrachtwagens springen van de dak sprongen door het glas en een meisje met een zwaard die iedereen ownt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.