Jump to content

GTA SA Port

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey , ik heb en vraagje . Zou het mogelijk zijn om Grand Theft Auto San Andreas naar de PSP Go! te porten ? EN ik vrag niet of het heel lang gaat duren , maar og het mogelijk zou zijn .

Geplaatst:
Hey , ik heb en vraagje . Zou het mogelijk zijn om Grand Theft Auto San Andreas naar de PSP Go! te porten ? EN ik vrag niet of het heel lang gaat duren , maar og het mogelijk zou zijn .

is porten niet illigaal?

Geplaatst:

pas heus wel. en boeien dat het illegaal is. ik zag san andreas voor 5 euro liggen. nu zijn mensen die GTA IV illegaal hebben meer een probleem.

>>> Door Ikkes: Niet helemaal, op dit forum hebben we regels en één daarvan is dat warez verboden is. Dus niks boeie, gewoon niet bespreken op het forum ;) Geen verdere discussie mogelijk ;) <<<

Geplaatst:

Een PS2 spel eigenhandig overzetten naar de PSP Go! is zover ik weer niet legaal en mag dus ook niet op dit forum besproken worden. Misschien dat Rockstar het zelf ooit nog eens gaat doen aangezien je nu niet meer gelimiteerd zijn aan de beperkte ruimte van de UMD, maar dit lijkt me sterk. Aangezien daar al vele andere topics over zijn -> slotje :slotje:

Niet eens met slotje? Stuur een PB!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...