Stefan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb dingen gehoord dat het motor geluid van auto's bij SA op de PC het niet doet. en nog veel meer geluidsproblemen. Is dit allemaal waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Euhhh... geen last van gehad? Had wel 1x dat al mn geluid wegviel behalve radio/stemmen etc.. maar dat kwam later terug, was net van plan te rebooten toen het terug kwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 k heb die problee, steeds wat moet ik doen om die probleem opte lossen ? opnieuw instaleren ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb nergens last van, installeer dan de nieuwset sounddrivers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 he wtf, ik hoor geen radio meer :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 he wtf, ik hoor geen radio meer :blink: Oh da's nou jammer.. Moeten we je helpen?.. :blink: We kúnnen je moeilijk helpen met 'mn radio doet het niet meer'.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb ook dat probleem (Ik heb wel nog radio) HEb alleen lezen uit gezet van die map en gewoon mijn mp3'tjes derin gedaan. Alleen dat scannen dan vind ie gewoon niks en krijg ik alleen reclames te horen. In de beschrijving zie ik ook niks Weet iemand de oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ja het was al bekend dat er audio problemen zijn. Er zitten veel bugs in de radio en ik had bij een missie dat ik helemaal geen geluid meer had behalve de radio dan. Maar op zich is er verder niks aan de hand. EDIT:Uuh we hebben nu 2 topics. Volgens mij kunnen we beter hierheen gaan. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0entry153178 Bewerkt: 11 juni 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Bedankt he mensen voor de info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.