Jump to content

camera draait bij richten


kayle

Recommended Posts

Hoi, ik heb gta, speel al een tijdje. maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Als ik met welk wapen dan ook wil richten gaat de camera draaien en dan verplaatst dus ook het middelpunt waar ik op mik. Ik heb sa al helemaal eraf gehaalt. sa-mp, mta, downgrade, en alles wat nog in de gta map zat. Maar hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand een idee?

Gr. Kayle

Edit: Oeps. ik ben mn pc gegevens vergeten:

Windows vista 64 bits

I7 processor

En alle drivers geupdate

(mijn pc is top, het ligt er niet aan dat ie te sloom is)

Bewerkt: door kayle
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien heb je bij controls instellingen iets perongeluk veranderd.

Verwijder het bestandje: gta_sa.set in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Als het dan nog is weet ik het niet. ;)

nee, werkt niet. Maar in de control settings staat ook niks van "twisting cam" :D

Dan zou het al echt een bug van een instelling zijn.

Gr. Kayle

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien 'Mikken' (Aim) ingesteld op 2, 4, 6 of 8 op het Nummeriek gedeelte? smile3.gif

Wat bedoel je hiermee? en ja, ik gebruik altijd 'als administrator' anders start hij nog niet eens op.

Gr. Kayle

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien 'Mikken' (Aim) ingesteld op 2, 4, 6 of 8 op het Nummeriek gedeelte? smile3.gif

Wat bedoel je hiermee? en ja, ik gebruik altijd 'als administrator' anders start hij nog niet eens op.

Gr. Kayle

Dat je bij 'Controls' de knop voor 'Aim' hebt verandert in 1 van deze knoppen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je misschien 'Mikken' (Aim) ingesteld op 2, 4, 6 of 8 op het Nummeriek gedeelte? smile3.gif

Wat bedoel je hiermee? en ja, ik gebruik altijd 'als administrator' anders start hij nog niet eens op.

Gr. Kayle

Dat je bij 'Controls' de knop voor 'Aim' hebt verandert in 1 van deze knoppen? :)

Nee, dit is het ook niet.

Gr. Kayle

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...