Jump to content

Casemod: Djmaddox 2


Djmaddox

Recommended Posts

Hallo allemaal, het is weer eens tijd voor onze volgende casemod! :)

Het idee:

We zagen de bovenkant van een kast( het gedeelte waar de voeding en de DVD drives zitten) weg en dat draaien we 90 graden naar links aan de zijkant van de kast zodat het bovenop de kast staat.


Hier zijn alvast wat foto's:

Het lelijke frontje:

100_2192.jpg

De binnenkant van de kast:

100_2193.jpg

De bovenkant van de kast zonder het gedeelte voor de voeding:

100_2194.jpg

Het voedinggedeelte:

100_2195.jpg

Even 2 foto's van hoe het eruit moet zien op het einde:

100_2197.jpg

100_2198.jpg


Het ziet er allemaal nog zeer brak uit, en dat is het ook. Alles zat vast met een soort van klinknageltjes dus die moesten we er allemaal uitboren. Daarom valt nu telkens de achterplaat van de PC eruit en moeten we die dus even vastlassen/schroeven.

Binnenkort volgen er weer foto's en updates!

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er gaaf uit :puh:

Ook een origineel idee :puh:

Wat jij maar gaaf vind hieraan. Ik vind het een oude lelijke kast. Er is nog helemaal niks aan gedaan.

Ik wens je heel veel succes met deze casemod. Ik vind het altijd wel leuk om zulke topics te volgen, dus dat ga ik ook zeker met deze doen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij maar gaaf vind hieraan. Ik vind het een oude lelijke kast. Er is nog helemaal niks aan gedaan.

Nu is het nog een oude lelijke kast, maar binnenkort zal hij geverft, gelast en word er nieuw plaatmetaal op gezet om de gaten op te vullen.

EDIT:

je wilt de voeding aan de zijkant doen? niet de meest geweldige manier om dat te doen, het kan nu maarzo zijn dat hierdoor je kast gewoon ompleurt.

Hij blijft zo schuin liggen zoals op de foto's. :puh:

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

dan zit je wel met de drives, hoe wou je de cd's erin krijgen? of komen die horizontaal in de bay? dat zou an sich best vet zijn, heb je daar weer ruimte voor fans.

Die komen daar horizontaal in de bay ja, ik zal binnenkort wel even een screenshot van een tekening in sketchup posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant ontwerp. De hardware zou zo goed zijn warmte kwijt moeten kunnen als de bovenkant genoeg koel mogelijkheden heeft, aangezien warmte lucht altijd opstijgt. Ik ben benieuwt naar de verloop van dit project!

Link to comment
Delen op andere websites

okee, dit word zeker een mooi ontwerp, als ik het zo hoor.

Je geeft mooi ruimte voor alles, je zou in feite de kast vol kunnen stampen met fans, daar is namelijk de ruimte voor. Doordat de vloer van de kast niet meer gebruikt word zou je daar een fan kunnen plaatsen die op de videokaart blaast.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...