Jump to content

pillows


benhelsloot

Recommended Posts

ik zat gewoon wat te gamen toen ik een muur met foto's zag ik dacht meschiens een EE die foto's waren plaatjes van hoeren en tieten

ik liep verder om het gebouw en zag een poster van een vrouw toen kwam ik bij een deur met de naam pillows ernaast jammer kon ik er niet in

meschiens iets voor The Ballad of Gay Tony :puh:

snapmap http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=635,307

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat gewoon wat te gamen toen ik een muur met foto's zag ik dacht meschiens een EE die foto's waren plaatjes van hoeren en tieten

ik liep verder om het gebouw en zag een poster van een vrouw toen kwam ik bij een deur met de naam pillows ernaast jammer kon ik er niet in

meschiens iets voor The Ballad of Gay Tony :puh:

snapmap http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=635,307

zou best wel kunnen...effe checken. ik hoorde trouwens al eens van iemand die een derde stripclub op de ingame tv had gezien, mss was rockstar dat van plan maar vonden ze 2 al genoeg. Ik zeg altijd, hoe meer hoe liever! :eten:

JVJ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook al eens gezien. Het is een Stripclub, die volgens mij gewoon dicht is, of je kunt er gewoon niet in. Volgens mij zit er ook een hele kleine EE in verwerkt: 'Pillows' betekent 'kussens', en met kussens bedoelen ze denk ik de borsten van de vrouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook al eens gezien. Het is een Stripclub, die volgens mij gewoon dicht is, of je kunt er gewoon niet in. Volgens mij zit er ook een hele kleine EE in verwerkt: 'Pillows' betekent 'kussens', en met kussens bedoelen ze denk ik de borsten van de vrouw.

Goed gezien Bram, ik wist het ook wel al hoor :7 .

Maar ik denk toch dat ik 'Pillows' nog ergens anders eens heb gelezen :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook al eens gezien. Het is een Stripclub, die volgens mij gewoon dicht is, of je kunt er gewoon niet in. Volgens mij zit er ook een hele kleine EE in verwerkt: 'Pillows' betekent 'kussens', en met kussens bedoelen ze denk ik de borsten van de vrouw.

Goed gezien Bram, ik wist het ook wel al hoor :7 .

Maar ik denk toch dat ik 'Pillows' nog ergens anders eens heb gelezen :puh: .

Volgens mij in het Verwijzingen en Geintjes topic. Daar heb ik het dacht ik al eens eerder gepost...

Link to comment
Delen op andere websites

Pillows maakt denk ik wel een optreden in The Ballad of Gay Tony. Net als Bahama Mama's. Er is in IV ook een persbericht op The Liberty Tree waar Gay Tony word geïnterviewt! Het is het zeker waard dat eens te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Pillows maakt denk ik wel een optreden in The Ballad of Gay Tony. Net als Bahama Mama's. Er is in IV ook een persbericht op The Liberty Tree waar Gay Tony word geïnterviewt! Het is het zeker waard dat eens te lezen.

Presies. Als je zulke dingen leest, snap je soms ook de Storyline iets beter. In zulke nieuwberichten staat namelijk ook kleine informatie, wat je anders niet te horen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
zou best wel kunnen...effe checken. ik hoorde trouwens al eens van iemand die een derde stripclub op de ingame tv had gezien, mss was rockstar dat van plan maar vonden ze 2 al genoeg. Ik zeg altijd, hoe meer hoe liever! :eten:

JVJ :cya:

Misschien een mannelijke stripclub?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, idd een uitsmijter...(guard) en er stonden ook veel lui omheen....'te wachten' totdat het opengaat lijkt wel.

Enigste wat je nu kunt doen is op het dak sjouwen via de trap aan de achterkant....

Link to comment
Delen op andere websites

was laatst ook een lid die had een soort club gevonden in Northwood

met de naam The Linen Lounge.

ik ben er een paar keer gaan kijken er hangen altijd een paar gangsters rond

snapmap

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ongeveer zo'n bewaker als die je kunt vinden bij The Triangle Club of Honkers? Zoja, dan weet ik voor 90% zeker dat ie in minstens 1 TBoGT missie gaat terugkomen smile3.gif.

nee niet zoon bewaker

kan iemand meschiens een foto maken wand mijn camera is stuk :(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...