benhelsloot Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 iedereen weet wat trailers zijn maar wat is dit dan ? Reageren
bndbendo Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens mij was dit al ruim anderhalf jaar geleden op youtube te vinden. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens mij was dit al ruim anderhalf jaar geleden op youtube te vinden. dat is niet mijn vraag Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens mij was dit al ruim anderhalf jaar geleden op youtube te vinden. Maar dat vraagt de topicstarter toch helemaal niet? Trailers zijn korte filmpjes (die één of meerdere minuten duren) en een voorsmaakje geven van het spel (of film) in kwestie. Waar jij een link naar geeft is een commercial, een reclamefilmpje dus. Dit wordt dan op de TV vertoond om reclame te maken voor het spel en is dus zowat puur om kopers te lokken en de mensen te laten weten dat er een nieuw spel uit is. Reageren
Dvt Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Dat is waarschijnlijk een commercial geweest op TV. Dus niet bedoeld voor het internet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens mij was dit al ruim anderhalf jaar geleden op youtube te vinden. Maar dat vraagt de topicstarter toch helemaal niet? Trailers zijn korte filmpjes (die één of meerdere minuten duren) en een voorsmaakje geven van het spel (of film) in kwestie. Waar jij een link naar geeft is een commercial, een reclamefilmpje dus. Dit wordt dan op de TV vertoond om reclame te maken voor het spel en is dus zowat puur om kopers te lokken en de mensen te laten weten dat er een nieuw spel uit is. Volgens mij is het niet een commericial, maar een selfmade trialer. De maker heeft gewoon een paar stukjes uit andere trailers genomen en dan een muziekje er achter gezet. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens mij was dit al ruim anderhalf jaar geleden op youtube te vinden. Maar dat vraagt de topicstarter toch helemaal niet? Trailers zijn korte filmpjes (die één of meerdere minuten duren) en een voorsmaakje geven van het spel (of film) in kwestie. Waar jij een link naar geeft is een commercial, een reclamefilmpje dus. Dit wordt dan op de TV vertoond om reclame te maken voor het spel en is dus zowat puur om kopers te lokken en de mensen te laten weten dat er een nieuw spel uit is. Volgens mij is het niet een commericial, maar een selfmade trialer. De maker heeft gewoon een paar stukjes uit andere trailers genomen en dan een muziekje er achter gezet. nee die is op de nederlandse tv geweest Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Volgens mij was dit al ruim anderhalf jaar geleden op youtube te vinden. Maar dat vraagt de topicstarter toch helemaal niet? Trailers zijn korte filmpjes (die één of meerdere minuten duren) en een voorsmaakje geven van het spel (of film) in kwestie. Waar jij een link naar geeft is een commercial, een reclamefilmpje dus. Dit wordt dan op de TV vertoond om reclame te maken voor het spel en is dus zowat puur om kopers te lokken en de mensen te laten weten dat er een nieuw spel uit is. Volgens mij is het niet een commericial, maar een selfmade trialer. De maker heeft gewoon een paar stukjes uit andere trailers genomen en dan een muziekje er achter gezet. nee die is op de nederlandse tv geweest En de Belgische ;d Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.