BigM Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Normaal maak ik altijd Photomanips. Of gebruik ik photoshop meer voor projecten. Signatures doe ik niet echt aan. Maar kheb er een gemaakt voor dit forum als sig. Graag beoordeling Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Het ziet er best leuk uit, alleen vind ik dat je alleen een beetje teveel gebrushed hebt. Zo zie je bijvoorbeeld dat de brushes op de render komen, wat het ook een beetje lelijker maakt. Overigens ziet het er verder wel leuk uit, alleen had ik het bij een 1px border geouden, want deze 3px border vind ik er niet echt goed bijpassen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik vind hem nogal grijs, wat het een beetje naar beneden haalt, maar buiten dat vind ik hem wel mooi, iets meer kleur zou hem toch dat ietsje meer geven, toch in mijn mening . Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hmm, Transformers is wel een goeie film hoor. Dus, kinderachtig? Neeeh! On topic: Mooie sig. Ik vind hem wel een beetje druk. En jammer dat het rechtsboven een donkere vlek zit. Render mooi ingeblend. Geheel ziet er mooi uit, sneeuw geeft een mooi effect. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.