Jump to content

Overgang spel - pauzemenu


Skiheaven

Recommended Posts

Ik heb een probleem met het spel. Als ik het speel, is er absoluut geen probleem, alles loopt vlot zoals het hoort. In het pauzemenu loopt ook alles perfect zoals het moet maar het probleem is het volgende:

Als ik aan het spelen ben en ik wil naar het pauzemenu, komt er gewoon een zwart scherm en komt het pauzemenu pas na een minuut of 2 op mijn scherm. Soms gebeurt er gewoon niets en blijft het zwart. Dit probleem heb ik ook als ik van het pauzescherm terug wil naar het spel of als ik in een safehouse wil opslaan.

Mijn laptop heeft alle minimumvereisten die het spel nodig heeft om te draaien dus ik zie niet goed in hoe dit mogelijk is.

(Ik heb dit probleem ook met Vice City dus het is niet de eerste keer dat ik dit probleem tegenkom)

Link to comment
Delen op andere websites

Minimum eisen zijn ook vaak erg minimum. Als je laptop hier aan voldoet zegt dat nog lang niet altijd alles. Dat je laptop er dus moeite mee heeft kan een Central processing unit(cpu:processor) probleem zijn. Of een grafisch probleem. Kan je ons meer inzicht geven in jou laptop? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...