Jump to content

eigen radio doet het niet.


Dr.Oppai

Recommended Posts

hallo forummers,

sinds vandaag ben ik bezig geweest met independence FM maar als ik dan muziek er in heb gezet en naar IV ga dan doet hij het niet,ik krijg alleen maar reclame en meer niet :N heeft iemand een oplossing? :N

thegodfather91 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het in Mijn Documenten => Rockstar Games => GTA IV => User Music zetten.

En dan in het menu naar audio gaan en dan op een quick of een complete scan klikken. Dan zou het gewoon moeten werken!

ja dat heb ik gedaan,maar hij doet het niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is!

ja dat is wel zo,de naam is erg lang,kan ik dit verhelpen door de naam te verkorten? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is!

ja dat is wel zo,de naam is erg lang,kan ik dit verhelpen door de naam te verkorten? ^_^

Jahoor :D dat zou het probleem kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is!

ja dat is wel zo,de naam is erg lang,kan ik dit verhelpen door de naam te verkorten? ^_^

Jahoor :D dat zou het probleem kunnen zijn.

is goed ik ga het proberen je hoort nog wel of het resultaten heeft geleverd.

edit@hij doet het nog niet! :N

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, en het zijn mp3's? Misschien als je kijkt bij audio dat je dan switcht tussen radio/sequence/shuffle. Bij sequence en shuffle heb je geen reclame's. Maar werkt het als een mp3 speler. Je kan dan door de liedjes zoeken met b en v.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, en het zijn mp3's? Misschien als je kijkt bij audio dat je dan switcht tussen radio/sequence/shuffle. Bij sequence en shuffle heb je geen reclame's. Maar werkt het als een mp3 speler. Je kan dan door de liedjes zoeken met b en v.

ja het zijn mp3's en ik heb dat ook al geprobeert :duh: helaas,nog wat anders :7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, nu hebben we toch al alles gehad.. Heb je geen rare mods ofzo? Lopen pielen met iets?

nee,alleen car,weapen en kleren heb ik gemod,maar daar heb ik echt niets fout gedaan dat weet ik gewoon 1000% zeker want ik doe niet anders :N

Link to comment
Delen op andere websites

Behalve de namen van de mp3's verkorten, zou je ook kunnen zorgen dat je de spaties eruit haalt. Dus

Mariah Kerry.mp3

wordt

mariah_kerry.mp3

of gewoon

mariahkerry.mp3

In sommige programma's wil dit namelijk nogal eens problemen geven. Geldt ook voor veel applicaties op internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...