Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 hallo forummers, sinds vandaag ben ik bezig geweest met independence FM maar als ik dan muziek er in heb gezet en naar IV ga dan doet hij het niet,ik krijg alleen maar reclame en meer niet heeft iemand een oplossing? thegodfather91 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Je moet het in Mijn Documenten => Rockstar Games => GTA IV => User Music zetten. En dan in het menu naar audio gaan en dan op een quick of een complete scan klikken. Dan zou het gewoon moeten werken! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Je moet het in Mijn Documenten => Rockstar Games => GTA IV => User Music zetten.En dan in het menu naar audio gaan en dan op een quick of een complete scan klikken. Dan zou het gewoon moeten werken! ja dat heb ik gedaan,maar hij doet het niet Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is! ja dat is wel zo,de naam is erg lang,kan ik dit verhelpen door de naam te verkorten? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is! ja dat is wel zo,de naam is erg lang,kan ik dit verhelpen door de naam te verkorten? Jahoor dat zou het probleem kunnen zijn. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Hebben de bestanden lange namen? Dan werkt het namelijk ook niet. Je kan het bijvoorbeeld 1,2,3,4,etc.. noemen. Weet je zeker dat dat het niet is! ja dat is wel zo,de naam is erg lang,kan ik dit verhelpen door de naam te verkorten? Jahoor dat zou het probleem kunnen zijn. is goed ik ga het proberen je hoort nog wel of het resultaten heeft geleverd. edit@hij doet het nog niet! Bewerkt: 7 oktober 2009 door thegodfather91 Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hmm, en het zijn mp3's? Misschien als je kijkt bij audio dat je dan switcht tussen radio/sequence/shuffle. Bij sequence en shuffle heb je geen reclame's. Maar werkt het als een mp3 speler. Je kan dan door de liedjes zoeken met b en v. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hmm, en het zijn mp3's? Misschien als je kijkt bij audio dat je dan switcht tussen radio/sequence/shuffle. Bij sequence en shuffle heb je geen reclame's. Maar werkt het als een mp3 speler. Je kan dan door de liedjes zoeken met b en v. ja het zijn mp3's en ik heb dat ook al geprobeert helaas,nog wat anders ? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hmm, nu hebben we toch al alles gehad.. Heb je geen rare mods ofzo? Lopen pielen met iets? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hmm, nu hebben we toch al alles gehad.. Heb je geen rare mods ofzo? Lopen pielen met iets? nee,alleen car,weapen en kleren heb ik gemod,maar daar heb ik echt niets fout gedaan dat weet ik gewoon 1000% zeker want ik doe niet anders Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Dan weet ik het ook niet meer . Opnieuw installeren van GTA IV miss maar dat moet je zelf maar bekijken. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Pak een grote moker en geef je pc een flinke mep ben je ook meteen van alle virussen en fouten af tot gta Reageren
Jarno91 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Je moet de muziek nog scannen ga naar opties en dan staat er bovenaan audio en dan zie je onderaan staan "Complete scan" en die moet je aanklikken Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Behalve de namen van de mp3's verkorten, zou je ook kunnen zorgen dat je de spaties eruit haalt. Dus Mariah Kerry.mp3 wordt mariah_kerry.mp3 of gewoon mariahkerry.mp3 In sommige programma's wil dit namelijk nogal eens problemen geven. Geldt ook voor veel applicaties op internet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.