Davedavy Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Hey, Ik heb een vraag ik wil me laptop verkopen en een nieuwe kopen. Maar ik wel er gta iv op spelen , ik zou hem graag snel willen spelen daarom heb ik een vraag wat zei de systeem eisen om gta iv SNEL te spelen? Deze laptop wou ik kopen is die geschikt om het snel te spelen? Klik hier Alvast bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 een laptop die gta4 goed kan spelen is al verloren zaak, het kost iig veel geld. De laptop die jij hebt uitgekozen voldoet niet eens aan de minimum eisen. Wat is je budget verder? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Verplaatst naar het Computer Talk > Hardware forum. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Nou minimaal ?? denk et wel alles op low/medium want me oude pc is een amd 64 3800+ geforce 7800 gt 256mb 2 gig ddr2 werkgeheugen k8n sli moederbord hdd 160 gb Daar kon ik gta4 op spele tussen low en medium in een wonder tot gta Bewerkt: 7 oktober 2009 door P.ZAAL Reageren
QinX Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Nou minimaal ?? denk et wel alles op low/medium want me oude pc is een amd 64 3800+ geforce 7800 gt 256mb 2 gig ddr2 werkgeheugen k8n sli moederbord hdd 160 gb Daar kon ik gta4 op spele tussen low en medium in een wonder tot gta en 7800gt is anders wel een pak beter als een 8200. niet te vergeten dan DX10 zwaarder is dan DX9. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Nou minimaal ?? denk et wel alles op low/medium want me oude pc is een amd 64 3800+ geforce 7800 gt 256mb 2 gig ddr2 werkgeheugen k8n sli moederbord hdd 160 gb Daar kon ik gta4 op spele tussen low en medium in een wonder tot gta en 7800gt is anders wel een pak beter als een 8200. niet te vergeten dan DX10 zwaarder is dan DX9. Ik had dx9 op die kaart Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Volgens mij is iv afzetterij, Zoveel heeft die nodig mijn budget is 650 , miss hoger licht eraan , maar wat zijn nu aanbevolen eisen? EDIT: ik heb miss een betere gevonden ; Processor Intel® Core™ 2 Duo T6400 (2.00 GHz) processor Bussnelheid / Cache 800 MHz / 2 MB Harde schijf 1000 GB Werkgeheugen 4 GB Beeldscherm 16 Inch WXGA+ HD CineCrystal TFT Optical drive DVD-rewriter (+/- rw) DL Videokaart nVIDIA GeForce 9600M GT Videogeheugen 1024 MB TV-tuner Nee Cardreader Ja, 5-in-1 56K Modem / LAN Ja / Ja Wireless LAN Ja, 802.11 a/b/g/n Speakers Ja, geïntegreerd Interfaces 4x USB, 1x HDMI, Webcam Besturingssysteem Windows Vista Home Premium Garantie 1 Jaar Gewicht 3800 gram Sory eigenlijk bedoelde ik deze maar ik laat die maar staan: Processor Intel® ULV Core ™2 Solo SU3500 (1.40 GHz) processor Bussnelheid / Cache 800 MHz / 3 MB Harde schijf 320 GB Werkgeheugen 4 GB Optical drive DVD-rewriter (+/- rw) DL Videokaart Intel® GMA 4500MHD Videogeheugen tot 1244 MB Cardreader Ja, 5-in-1 56K Modem / LAN Nee / Ja Wireless LAN Ja, 802.11 a/b/g/n Toetsenbord / muis Ja, bedraad Interfaces 4x USB, HDMI, 1x VGA, Webcam Besturingssysteem Windows Vista® Home Premium 32-bit Garantie 1 Jaar, pick-up & return Bewerkt: 8 oktober 2009 door davedavy Reageren
ikt Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 * OS: Windows XP SP2 * Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) * RAM: 2GB * Hard Drive: 18GB free hard disk space * Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader * Drive: DVD-ROM dual-layer drive Jij hebt minder. VEEL minder. En Intel videokaarten zijn niets waard. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik weet niet of je persé een laptop wilt, maar anders kun je ook een desktop PC op dit forum laten samenstellen. Ik lees dat je budget 650 (misschien meer) is. Voor dat geld zijn er mensen hier slim genoeg om een PC samen te stellen die GTA vloeiend kan draaien. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) * OS: Windows XP SP2 * Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) * RAM: 2GB * Hard Drive: 18GB free hard disk space * Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader * Drive: DVD-ROM dual-layer drive Jij hebt minder. VEEL minder. En Intel videokaarten zijn niets waard. Ok, maar zou je me aub een laptop (linkje) willen geven die aan alle eisen verdoet? (Budget kijk ik wel heen) EDIT: Sory had bericht boven me nie gelezen. Of het nou een pc is of laptop maakt me nie uit . (Moet er wel f over nadenken) maar ik speel al ruim 5 a 6 jaar gta en ik wil nu gta op pc spelen. Dus ... Bewerkt: 8 oktober 2009 door davedavy Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) * OS: Windows XP SP2 * Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better) * RAM: 2GB * Hard Drive: 18GB free hard disk space * Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader * Drive: DVD-ROM dual-layer drive Jij hebt minder. VEEL minder. En Intel videokaarten zijn niets waard. Ok, maar zou je me aub een laptop (linkje) willen geven die aan alle eisen verdoet? (Budget kijk ik wel heen) EDIT: Sory had bericht boven me nie gelezen. Of het nou een pc is of laptop maakt me nie uit . (Moet er wel f over nadenken) maar ik speel al ruim 5 a 6 jaar gta en ik wil nu gta op pc spelen. Dus ... Nou, voor het geld waar je een laptop voor wilt kopen zal het heel moeilijk zijn om er 1 te vinden die GTA aankan. Maar met (zeg) 700 euro heb je al een lekker systeem dat GTA goed kan draaien. Mijn advies: Koop een Desktop. Maar als iemand toch een laptop weet voor dat geld, dan kun je ook een laptop kopen. Maar je desktop zal beter zijn dan de laptop. Ik dacht trouwens dat een laptop, die GTA goed kan draaien (Quadcore) al gauw 1300 euro kost? Hieronder, das een NIET betrouwbare site die dus helemaal niet klopt en waar je dus echt niet moet op vertrouwen Bewerkt: 8 oktober 2009 door Nick_Kerkwijk Reageren
BigM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Of gebruik www.Canyourunit.com en doe de test. Reageren
Limbolander Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Of gebruik www.Canyourunit.com en doe de test. canyourunit is ook maar een marginale inschatting, niet echt 100% te vertrouwen, denk ook dat genoeg mensen door bovenstaande posts al hebben duidelijk gemaakt er wat meer verstand van te hebben. Snap niet hoe mensen altijd weer op het idee komen om zo'n meer nutteloze dan wat anders neer te zetten. Reageren
ikt Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Hier een vergelijking van dezelfde prijsklasse laptop en PC. Laptop 799 euro: http://www.alternate.nl/html/product/Noteb...te+Pro+U400-12U Core 2 Duo @ 2,2GHz 4096 MB DDR2 NVIDIA GeForce 9600M GT 1GB (presteert als een HD4670) PC 799 euro (pre-built genomen): http://www.alternate.nl/html/product/PC-Sy...mplete+systemen AMD Phenom II X4 955 (3,2 GHz) 4096 MB DDR3 ATI Radeon HD4850 1GB Bewerkt: 8 oktober 2009 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.