Nick_Kerkwijk Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Hier een vergelijking van dezelfde prijsklasse laptop en PC.Laptop 799 euro: http://www.alternate.nl/html/product/Noteb...te+Pro+U400-12U Core 2 Duo @ 2,2GHz 4096 MB DDR2 NVIDIA GeForce 9600M GT 1GB (presteert als een HD4670) PC 799 euro (pre-built genomen): http://www.alternate.nl/html/product/PC-Sy...mplete+systemen AMD Phenom II X4 955 (3,2 GHz) 4096 MB DDR3 ATI Radeon HD4850 1GB Dit is een perfect voorbeeld. Met die laptop kun je GTA IV misschien net op low spelen, en met de Desktop kun je hem op High spelen. Ik zou dus voor de desktop gaan Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Miss is dat wel zo maar mijn uiterste maximum = 700,00 Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Miss is dat wel zo maar mijn uiterste maximum = 700,00 Hij heeft het ook als voorbeeld genomen Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Miss is dat wel zo maar mijn uiterste maximum = 700,00 Hij heeft het ook als voorbeeld genomen O , sory . Ik zal er over nadenken , ik moet me laptop overal meenemen. drm. Davy Reageren
BigM Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Of gebruik www.Canyourunit.com en doe de test. canyourunit is ook maar een marginale inschatting, niet echt 100% te vertrouwen, denk ook dat genoeg mensen door bovenstaande posts al hebben duidelijk gemaakt er wat meer verstand van te hebben. Snap niet hoe mensen altijd weer op het idee komen om zo'n meer nutteloze dan wat anders neer te zetten. Ik snap niet waarom jij je tijd verdoet met dit te posten. Can you run it is erg ruim gezien maar een goeie aanvulling op de rest van de aanraders. Het feit dat ik er dus geen verstand van zou hebben is onzin. Omdat de meeste aanraders al gepost waren. Go , and be a noob. Reageren
Deluxo Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 BigM, misschien weet je er wel wat van, maar Canyourunit.com is totaal niet vertrouwbaar... Reageren
BigM Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 BigM, misschien weet je er wel wat van, maar Canyourunit.com is totaal niet vertrouwbaar... In sommige gevallen misschien niet maar daar dat heb ik maar een keer hoeven te ondervinden, alle andere keren was de uitslag van de test precies het resultaat van de gaming performance die ik kreeg. Reageren
ArticLight Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 BigM, misschien weet je er wel wat van, maar Canyourunit.com is totaal niet vertrouwbaar... In sommige gevallen misschien niet maar daar dat heb ik maar een keer hoeven te ondervinden, alle andere keren was de uitslag van de test precies het resultaat van de gaming performance die ik kreeg. Die site vertelt dat mijn Core 2 Duo op 9Ghz is geclockt. xD Reageren
ikt Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 BigM, misschien weet je er wel wat van, maar Canyourunit.com is totaal niet vertrouwbaar... In sommige gevallen misschien niet maar daar dat heb ik maar een keer hoeven te ondervinden, alle andere keren was de uitslag van de test precies het resultaat van de gaming performance die ik kreeg. CanYouRunIt is geen goede indicatie als de spelmaker foute specs op geeft. Dit topic gaat over GTA IV. GTA IV's minimum specs zijn helemaal fout en de recommended specs zijn eigenlijk het minimale. Als je ergens geen verstand van hebt, niet posten. Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Lees dit topic eens. Daan weet je waarom CanYouRunIt niet betrouwbaar is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.