Jump to content

Videokaart GTA IV pc


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Maar de processor werkt goed bij GTA IV hoor... Ik heb het uitgetest; alleen de videokaart voldoet niet. :cry:

En hoe heb jij dat getest? Met een Sempron kan je echt geen IV spelen vrolijke vriend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    16

  • Djmaddox

    11

  • wesley123

    8

  • Sprunk

    5

geen, he kan wel voor sommige laptops, maar dan nog ga je niet verder komen, met dat budget gaat het sowieso niet lukken, dan koop je denk ik niet eens voor de desktop een fatsoenlijke kaart.

Verder gaat het geen zak uitmaken omdat je processor ook niet voldoet, ik snap niet waarom je hem nog wilt upgraden als je hem toch niet gaat draaien

Maar de processor werkt goed bij GTA IV hoor... Ik heb het uitgetest; alleen de videokaart voldoet niet. :cry:

ben je traag van begrip ofzo?

Die processor voldoet niet aan de eisen, dat kon je zelf ook wel bekijken. hoe wou je het verder uittesten dan of hij het wel of niet doet?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de processor werkt goed bij GTA IV hoor... Ik heb het uitgetest; alleen de videokaart voldoet niet. :cry:

En hoe heb jij dat getest? Met een Sempron kan je echt geen IV spelen vrolijke vriend.

Ik kan het wel spelen alleen het hapert door de slechte videokaart! :@ Oftewel: het is heel traag...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het wel spelen alleen het hapert door de slechte videokaart! :@ Oftewel: het is heel traag...

Duud, het gaat gewoon niet. En je videokaart kan je niet upgraden.

Intotaal: Je kan IV niet spelen op je leptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de processor werkt goed bij GTA IV hoor... Ik heb het uitgetest; alleen de videokaart voldoet niet. :cry:

En hoe heb jij dat getest? Met een Sempron kan je echt geen IV spelen vrolijke vriend.

Ik kan het wel spelen alleen het hapert door de slechte videokaart! :@ Oftewel: het is heel traag...

oftewel, niemand gaat je nog proberen te helpen, wij zijn hier de experts en weten beter wat wel of niet kan spammer, dit topic is wss alleen weer om je posts te boosten, je word er echt niet cool van hoor, en nee, je word er ook geen wereldleider van...

ongelofelijk, wat kunnen de mods/admins veel hebben, je bent nog steeds actief op het forum[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het wel spelen alleen het hapert door de slechte videokaart! :@ Oftewel: het is heel traag...

Duud, het gaat gewoon niet. En je videokaart kan je niet upgraden.

Intotaal: Je kan IV niet spelen op je leptop.

Is wel waar... Ik heb het toch geprobeert??? Het WERKT wel, maar de videokaart is gewoon slecht...

@Hierboven: niet zo brutaal mannetje! Ik weet heel goed wat ik doe.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Is wel waar... Ik heb het toch geprobeert??? Het WERKT wel, maar de videokaart is gewoon slecht...

@Hierboven: niet zo brutaal mannetje! Ik weet heel goed wat ik doe.

Nou dan koop jij lekker een videokaart van max 75 en duw je die in je laptop. Geniet van GTA IV!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel waar... Ik heb het toch geprobeert??? Het WERKT wel, maar de videokaart is gewoon slecht...

@Hierboven: niet zo brutaal mannetje! Ik weet heel goed wat ik doe.

Nou dan koop jij lekker een videokaart van max 75 en duw je die in je laptop. Geniet van GTA IV!

:cya:

Bedankt! Er is tenminste nog IEMAND die respect toont... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hoe de fuck[/font] wou je dat proberen als je hem nog nooit goed hebt kunnen spelen?

serieus, jij hebt echt je hersenen in je anus zitten ofzo, het duurt eeuwen voordat iets bij je wil doordringen.

het is fucking[/font] avond en ik kan nu echt geen grappenmakers zoals jij hebben, je kunt echt niks anders doen dan een beetje de betweter spelen en een beetje bijdehand lopen doen, als je jezelf zo slim vind of het zelf allemaal betwer weet, maak dit topic dan verdomme[/font] niet aan, hier word ik -en anderen- echt bloedchagrijnig van.

ik zeg het, omdat ik vriendelijk ben, nog 1 keer

Je

Kunt

Het

Niet

Spelen

want

je

processor

voldoet

niet

begrepen?

Is wel waar... Ik heb het toch geprobeert??? Het WERKT wel, maar de videokaart is gewoon slecht...

@Hierboven: niet zo brutaal mannetje! Ik weet heel goed wat ik doe.

Nou dan koop jij lekker een videokaart van max 75 en duw je die in je laptop. Geniet van GTA IV!

:cya:

Bedankt! Er is tenminste nog IEMAND die respect toont... :Y

Nee iemand die het zat is dat je zo eigenwijs doet en er gewoon geen moeite meer aan wil besteden.

Er is maar 1 antwoord dat je wilt horen, en laat dat antwoord nou net het foute zijn.

Ook snap je overduidelijk het woord sarcasme niet, ik adviseer je het op te zoeken in het woordenboek, dan begrijp je dat maddox post verre van serieus was. Je zult merken dat het spel na een nieuwe videokaart(die je toch niet kunt krijgen) nog niet speelt.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

hoe de fuck[/font] wou je dat proberen als je hem nog nooit goed hebt kunnen spelen?

serieus, jij hebt echt je hersenen in je anus zitten ofzo, het duurt eeuwen voordat iets bij je wil doordringen.

het is fucking[/font] avond en ik kan nu echt geen grappenmakers zoals jij hebben, je kunt echt niks anders doen dan een beetje de betweter spelen en een beetje bijdehand lopen doen, als je jezelf zo slim vind of het zelf allemaal betwer weet, maak dit topic dan verdomme[/font] niet aan, hier word ik -en anderen- echt bloedchagrijnig van.

ik zeg het, omdat ik vriendelijk ben, nog 1 keer

Je

Kunt

Het

Niet

Spelen

want

je

processor

voldoet

niet

begrepen?

Ten eerste: schelden is verboden!

Ten tweede: mijn processor voldoet wel...

(ik heb dit in alle rust getypt) _O_

Link to comment
Delen op andere websites

hoe de fuck[/font] wou je dat proberen als je hem nog nooit goed hebt kunnen spelen?

serieus, jij hebt echt je hersenen in je anus zitten ofzo, het duurt eeuwen voordat iets bij je wil doordringen.

het is fucking[/font] avond en ik kan nu echt geen grappenmakers zoals jij hebben, je kunt echt niks anders doen dan een beetje de betweter spelen en een beetje bijdehand lopen doen, als je jezelf zo slim vind of het zelf allemaal betwer weet, maak dit topic dan verdomme[/font] niet aan, hier word ik -en anderen- echt bloedchagrijnig van.

ik zeg het, omdat ik vriendelijk ben, nog 1 keer

Je

Kunt

Het

Niet

Spelen

want

je

processor

voldoet

niet

begrepen?

Ten eerste: schelden is verboden!

Ten tweede: mijn processor voldoet wel...

(ik heb dit in alle rust getypt) _O_

Jonge asjeblieft zeg. Iedere slimme computer man zegt hiero dat het niet kan, dan kan het ook niet. Sjonge jonge zeg :7 Doe je nou dom of ben je dom?

Maar zoals al gezegd hier, koop een nieuwe videokaart man :tu:

Zoo, je scoort wel een hit met dit topic, al 9 bezoekers :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: schelden is verboden!

Ten tweede: mijn processor voldoet wel...

(ik heb dit in alle rust getypt) _O_

Bewijs dat eens.

Hoe? Ik ga niet da hele spel opstarten!

@Hierboven: dat was nou het hele verhaal; ik zoek een nieuwe videokaart! Maar blijkbaar vinden een paar mensen dat ik helemaal geen videokaart kan upgraden op mijn laptop! Als iemand een videokaart kan vinden ben ik echt heel erg blij!!!!

(hier spreek ik wesley123 mee aan)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Met die processor ga je het anders ook niet redden hoor :N .

Niet???

Nee, Je hebt toch echt minimaal een processor nodig met 2 cores, jij hebt een single core. En heeft jou vader wel verstand van computers? Want een Laptop kun je zover ik weet meestalniet upgraden met de videokaart, als het wel kan is het af te raden, omdat een laptop speciaal gebouwd op een bepaalde warmeontwikkeling in de laptop. Ramgeheugen en harde schijven kun je wel zonder bang te zijn upgraden (bij de harde schijf wel op letten dat het aantal toeren per minuut (RPM) het zelfde is als de oude schijf).

Als je echt wil upgraden en de nieuwste games spelen moet je toch voor een PC gaan, want dan kun je zonder probleem upgraden.

EDIT:

Ten eerste: schelden is verboden!

Ten tweede: mijn processor voldoet wel...

(ik heb dit in alle rust getypt) _O_

Zoals ik net al zei: Je processor voldoet niet, Je hebt maar 1 core (''krachtbron'') en jemoet minimaal 2 hebben. Geloof me, ik heb veel verstand van computers (Ik zet zonder probleem één in elkaar vanaf het eerste schroefje)

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: schelden is verboden!

Ten tweede: mijn processor voldoet wel...

(ik heb dit in alle rust getypt) _O_

Bewijs dat eens.

Hoe? Ik ga niet da hele spel opstarten!

@Hierboven: dat was nou het hele verhaal; ik zoek een nieuwe videokaart! Maar blijkbaar vinden een paar mensen dat ik helemaal geen videokaart kan upgraden op mijn laptop!

(hier spreek ik wesley123 mee aan)

Kan je ook niet met die laptop. Ik heb 2,8 GHz Dual Core, 4 GB RAM en GT105M, en daar kan ik het misschien met alles op laag op draaien. Als je op een laptop wil gamen, ga dan naar Alienware.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...