Jump to content

Videokaart GTA IV pc


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Ten eerste: schelden is verboden!

Ten tweede: mijn processor voldoet wel...

(ik heb dit in alle rust getypt) _O_

Bewijs dat eens.

Hoe? Ik ga niet da hele spel opstarten!

Nou, jij zegt dat je processor voldoet, dat moet je toch vast ergens vandaan hebben. Het spel opstarten zegt nog niet dat je processor voldoet hoor.

@Hierboven: dat was nou het hele verhaal; ik zoek een nieuwe videokaart! Maar blijkbaar vinden een paar mensen dat ik helemaal geen videokaart kan upgraden op mijn laptop!

(hier spreek ik wesley123 mee aan)

Je kan je videokaart niet upgraden en dat is gewoon zo omdat het zo is maar als jij het echt zo uberaal zeker weet dan koop jij lekker een kaart en duw jij die in je laptop. Hij past vast wel ergens in, zoals de DVD drive ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    16

  • Djmaddox

    11

  • wesley123

    8

  • Sprunk

    5

Met die processor ga je het anders ook niet redden hoor :N .

Niet???

Nee, Je hebt toch echt minimaal een processor nodig met 2 cores, jij hebt een single core. En heeft jou vader wel verstand van computers? Want een Laptop kun je zover ik weet meestalniet upgraden met de videokaart, als het wel kan is het af te raden, omdat een laptop speciaal gebouwd op een bepaalde warmeontwikkeling in de laptop. Ramgeheugen en harde schijven kun je wel zonder bang te zijn upgraden (bij de harde schijf wel op letten dat het aantal toeren per minuut (RPM) het zelfde is als de oude schijf).

Als je echt wil upgraden en de nieuwste games spelen moet je toch voor een PC gaan, want dan kun je zonder probleem upgraden.

Mijn vader is wel goed in computers (hij heeft zelfs bij een computerbedrijf gewerkt!)

Link to comment
Delen op andere websites

@GTA Tom; Schelden is idd verboden, helaas geld dat neit voor jou, ik was aan het denken en er is 1 reden waarom ze je niet hebben gebanned, als pispaaltje.

Zo komen wij aan onze dagelijkse dosis humor toe.

Nu ff serieus, wij geven je advies, we zeggen dat het neit kan om je videokaart te upgraden en dat je processor te zwak is, maar dat wil je niet geloven.

Ik zal, omdat je zo aandringt wel ff kijken op alternate voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader is wel goed in computers (hij heeft zelfs bij een computerbedrijf gewerkt!)

Als jou vader goed is met computers, dan laat je hem een mooie videokaart uitkiezen en dan laat je hem de videokaart in je laptop duwen. Want als jij zo zeker bent dat het past moet je het maar aan je vader overlaten, hij krijgt hem vast wel in de DVD Drive geduwd.

Link to comment
Delen op andere websites

@GTA Tom; Schelden is idd verboden, helaas geld dat neit voor jou, ik was aan het denken en er is 1 reden waarom ze je niet hebben gebanned, als pispaaltje.

Zo komen wij aan onze dagelijkse dosis humor toe.

Nu ff serieus, wij geven je advies, we zeggen dat het neit kan om je videokaart te upgraden en dat je processor te zwak is, maar dat wil je niet geloven.

Ik zal, omdat je zo aandringt wel ff kijken op alternate voor je.

Heel erg bedankt!!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Met die processor ga je het anders ook niet redden hoor :N .

Niet???

Nee, Je hebt toch echt minimaal een processor nodig met 2 cores, jij hebt een single core. En heeft jou vader wel verstand van computers? Want een Laptop kun je zover ik weet meestalniet upgraden met de videokaart, als het wel kan is het af te raden, omdat een laptop speciaal gebouwd op een bepaalde warmeontwikkeling in de laptop. Ramgeheugen en harde schijven kun je wel zonder bang te zijn upgraden (bij de harde schijf wel op letten dat het aantal toeren per minuut (RPM) het zelfde is als de oude schijf).

Als je echt wil upgraden en de nieuwste games spelen moet je toch voor een PC gaan, want dan kun je zonder probleem upgraden.

Mijn vader is wel goed in computers (hij heeft zelfs bij een computerbedrijf gewerkt!)

Nou, misschien is hij heel handig en heeft ie veel kennis en kan hij er een nieuwe videokaart inzetten. Maar wat heb je eraan? Niks, want het kost je alleen maar extra onnodig geld, en je hebt er niks aan. Misschien kan mijn Intel Celeron laptop het ook wel opstarten met veel haperen, maar dat los ik ook niet op met een dikke videkaart :7 (Zie trouwens een Celeron GTA nog niet opstarten :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Met die processor ga je het anders ook niet redden hoor :N .

Niet???

Nee, Je hebt toch echt minimaal een processor nodig met 2 cores, jij hebt een single core. En heeft jou vader wel verstand van computers? Want een Laptop kun je zover ik weet meestalniet upgraden met de videokaart, als het wel kan is het af te raden, omdat een laptop speciaal gebouwd op een bepaalde warmeontwikkeling in de laptop. Ramgeheugen en harde schijven kun je wel zonder bang te zijn upgraden (bij de harde schijf wel op letten dat het aantal toeren per minuut (RPM) het zelfde is als de oude schijf).

Als je echt wil upgraden en de nieuwste games spelen moet je toch voor een PC gaan, want dan kun je zonder probleem upgraden.

Mijn vader is wel goed in computers (hij heeft zelfs bij een computerbedrijf gewerkt!)

Ja en mijn vader werkt als vijverschoonmaker nou goed... kap nou is een keer met die onzin... jezus, heb je dat gelul van je vader ofzo? Het valt me op dat je zelf kan computeren op die leeftijd...

Link to comment
Delen op andere websites

Och kindjes, laat Grand Theft Auto TOM nou met rust..

Sommigen zijn geboren met aandachttekorteritus,

anderen zijn geboren met leugenaritus,

weer anderen zijn geboren met postcountomhogeritus,

en nog een andere groep is geboren met onwetendheid.

Veel mensen zitten toevallig in een ontkenningsfase op sommige momenten,

en GTA TOM heeft toevallig last van alle vijf de verschijnselen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje tom. Als je nou gewoon waterkoeling neemt in het extreem, op je CPU en GPU. En dan je CPU upgrade naar 27,5 GHZ. en dan je Videokaart upgrade met 2500 GDDR36,5 Geheugen, zit er nog een kans in dat je GTA IV op über extreem hoog speelt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik één ding duidelijk maken: Het upgraden van een grafische kaart in een laptop is onmogelijk. Er zijn bepaalde laptops waarbij je een andere grafische kaart kan installeren. Dit is dan een externe grafische kaart, welke je door middel van een XGP port met je computer verbind. Verder is het echt onmogelijk om een nieuwe kaart in je notebook te stoppen. Je hebt namelijk geen PCI-Express slot in je laptop zitten. Zelfs al zou die in je laptop zitten, dan nog heb je een heel dikke laptop nodig om een grafische kaart erin te stoppen.

Zo, dan is dat ook maar weer duidelijk. Dit is niet zozeer bedoelt aan TOM, want die gozer neemt toch niemand meer serieus, maar even een stukje algemene kennis voor iedereen. ^_^

En ik ben dan geen moderator, toch wil ik jullie vragen om dit topic lekker te laten rusten. Je hebt namelijk zelf ook wel door dat dit allemaal niet serieus meer is, toch?

@ Hieronder: Ik zou er geen geld op zetten als ik jou was...

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Bij sommige laptops kan je toch een speciale videokaart vervangen (intern)?

Dit kan alleen met een externe grafische kaart, die je aansluit via een XGP (is in feite PCI-E X16) port. Dat is dus een soort van kastje met daarin een grafische kaart:

AMD

Nu heb je ook wel speciale laptop videokaarten in MXM formaat (Mini PCI-Express Module) die je in een mini PCI slot moet steken maar deze zijn volgens mij echt uitgestorven en nergens meer te koop. Er is in ieder geval 100% zeker niet zo'n kaart die GTA IV aan kan. ^_^ En je moet het geluk hebben dat er zo'n slot in je Notebook zit wat ook in 99% van de gevallen niet zo is.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...