Jump to content

Videokaart GTA IV pc


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Bij de echte krachtige laptops valt de GPU nog wel eens te vervangen voor een sterker exemplaar, maar dit is alleen bij dure laptops de onderdelen voor die laptops zijn sowieso al heel erg duur. Wordt dus niks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Grand Theft Auto TOM

    16

  • Djmaddox

    11

  • wesley123

    8

  • Sprunk

    5

hee, is dit hem helpen? hij vraagt iets= antwoorden op normale manier

maar als jij(GTA-TOM) niet wil luisteren tjah jouw probleem

conclusie= het lukt dus niet! je laptop kan het niet aan

voila topic :slotje: :

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon pc gebruiken net zo makkelijk. heb er een nvidia geforce 9400 in zitten werkt perfect.

Daarmee kun je nét op low spelen, en heb je echt geen geweldige framerate. Dus het woord "perfect" is hierop niet van toepassing.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je spam zo erg haat Sprunk. dan draag je nu jou eigen steentje bij. Als jullie vinden dat er een slotje op moet kan je toch wel een PM sturen naar een moderator? :duh:

Als ik dan ook even een "steentje" mag bijdragen: je mag niet om een slotje vragen. :7 Staat bij regels.

Je mag ook niet offtopic posten.

Moet jij dan ook niet doen... :7 (offtopic)

Maar in ieder geval: ik heb geen hulp meer nodig, dus er mag wat mij beterft best een slotje op! :slotje:

PS: ik ben al geholpen :engel: (zie HELE topic)

Alsof dit niet offtopic is, je maakt een reactie op mij om mij te dissen, en dan zet je er ff snel iets bij wat ontopic lijkt. Je moet niet denken dat oudere mensen niet zo fel zijn, want ik heb je wel door, Spamteef.

En hoe ben je trouwens geholpen? Ga je nu een videokaart in je DVDdrive persen?

Er was iemand die een goede kaart wist te vinden die in m'n laptop kan. Ik ga die vandeweek kopen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er was iemand die een goede kaart wist te vinden die in m'n laptop kan. Ik ga die vandeweek kopen! :Y

Om dan te ondervinden dat hij niet kan worden aangesloten zeker :7 .

Zijn vader is goed met computers, die krijgt hij vast wel in de dvd drive geduwt, of in de USB ingang.. (:7)

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha

toen ik uit verveling wat topicjes door ging lezen moest ik toch wel lachen hahahahaha

misschien kan ik er nog een schepje overheen doen.

dat een spel hapert ligt niet áltijd aan een videokaart.

als een processor te sloom is dan gaat het spel daar ook van haperen, hier is ook nog een naam voor maar die weet ik niet zo snel op te noemen :'D

ik zal je vertellen dat ik gta heb geprobeerd op mijn pentium 4, met een goede videokaart die ik van iemand mocht lenen, en het resultaat is, al was alles op low, mijn spel haperde

waarom?

mijn processor was te sloom, en geloof me, mijn pentium 4 was zelfs ietsje beter dan jouwe, dus geloof het nou maar, je processor voldoet niet

en als je dit niet wilt geloven dan wens ik je veel plezier met je videokaartje, die je er misschien in kan proppen via je cdrom-drive of usbpoort _O_

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha

toen ik uit verveling wat topicjes door ging lezen moest ik toch wel lachen hahahahaha

misschien kan ik er nog een schepje overheen doen.

dat een spel hapert ligt niet áltijd aan een videokaart.

als een processor te sloom is dan gaat het spel daar ook van haperen, hier is ook nog een naam voor maar die weet ik niet zo snel op te noemen :'D

ik zal je vertellen dat ik gta heb geprobeerd op mijn pentium 4, met een goede videokaart die ik van iemand mocht lenen, en het resultaat is, al was alles op low, mijn spel haperde

waarom?

mijn processor was te sloom, en geloof me, mijn pentium 4 was zelfs ietsje beter dan jouwe, dus geloof het nou maar, je processor voldoet niet

en als je dit niet wilt geloven dan wens ik je veel plezier met je videokaartje, die je er misschien in kan proppen via je cdrom-drive of usbpoort _O_

Die naam is "Lagg". Je spel gaat dan laggen en dat is zeker niet om te lachen. Wow, die is grappig. :N

Link to comment
Delen op andere websites

hahahahaha

toen ik uit verveling wat topicjes door ging lezen moest ik toch wel lachen hahahahaha

misschien kan ik er nog een schepje overheen doen.

dat een spel hapert ligt niet áltijd aan een videokaart.

als een processor te sloom is dan gaat het spel daar ook van haperen, hier is ook nog een naam voor maar die weet ik niet zo snel op te noemen :'D

ik zal je vertellen dat ik gta heb geprobeerd op mijn pentium 4, met een goede videokaart die ik van iemand mocht lenen, en het resultaat is, al was alles op low, mijn spel haperde

waarom?

mijn processor was te sloom, en geloof me, mijn pentium 4 was zelfs ietsje beter dan jouwe, dus geloof het nou maar, je processor voldoet niet

en als je dit niet wilt geloven dan wens ik je veel plezier met je videokaartje, die je er misschien in kan proppen via je cdrom-drive of usbpoort _O_

Die naam is "Lagg". Je spel gaat dan laggen en dat is zeker niet om te lachen. Wow, die is grappig. :N

Je vind jezelf grappig??? :7

>>> Door Hanneswasco: Ga eens op een ander spammen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

je ziet er toch duidelijk ' :N ' achter staan.. :gaap:

maar waarom praat je er gelijk overheen? :t

geef op z'n minst antwoord op de uitleg die ik je gaf :eten:

Omdat die uitleg van jou een herhaling van een herhaling van een herhaling is denk ik niet dat hij erg veel zin heeft om een reactie erop te geven. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...