GTApimp Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 he ik moet nu 3 gangmembers aan kunnen nemen, maar alles wat ik probeer mislukt ben nu nog steeds in me eentje HOE MOET JE GANGMEMBERS AANNEMEN :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 he ik moet nu 3 gangmembers aan kunnen nemen, maar alles wat ik probeer mislukt ben nu nog steeds in me eentje HOE MOET JE GANGMEMBERS AANNEMEN :o Ten eerste: DOE WAT AAN JE SIGNATURE!!!!!!!! Ten tweede: Voor PC: Rechtermuisknop op een nigger met een groene jas, druk op G... voor PS2 werkt het met L3 ofzo.. moet je niet aan mij vragen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Lees even de Regels m.b.t je Sig .. Dit is belachelijk <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Lees even de Regels m.b.t je Sig ..Dit is belachelijk <_< :rolleyes: @ Reactie... lekker droog Voortaan niet zo onnodig posten .. Bewerkt: 10 juni 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.