Jump to content

Stevie's car jatterij


gtavcsky

Recommended Posts

Ik heb de eerste paar smsjes wel gekregen van stevie..(ik geloof 3 stuks)

Ik heb inmiddels de storyline weer uitgespeeld, maar nog geen smsjes gekregen van em.

Hoe kan dit?

Zijn 'autologo' van zn garage blijft wel gewoon op mijn radar.....

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je nog een auto zoeken van die 3 smsjes die je al hebt gehad, kijk maar eens of de auto er staat van het laatste smsje wat je van hem hebt gekregen ;)

En dat logo van zijn garage blijft altijd zichtbaar op de map want als je alle auto's hebt gevonden kun je zelf willekeurige auto's naar hem toe brengen en daar krijg je dan geld voor

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

En dat logo van zijn garage blijft altijd zichtbaar op de map want als je alle auto's hebt gevonden kun je zelf willekeurige auto's naar hem toe brengen en daar krijg je dan geld voor

Kijk dat wist ik ook niet. Altijd handig dus. Maar geld dat alleen als je alle auto's die Steve wilt, hebt gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

En dat logo van zijn garage blijft altijd zichtbaar op de map want als je alle auto's hebt gevonden kun je zelf willekeurige auto's naar hem toe brengen en daar krijg je dan geld voor

Kijk dat wist ik ook niet. Altijd handig dus. Maar geld dat alleen als je alle auto's die Steve wilt, hebt gevonden?

Je moet eerst de 30 voertuigen van Stevie binnenbrengen en dan kan je willekeurig voertuigen binnenbrengen,

als je dat toch bedoelt :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je nog een auto zoeken van die 3 smsjes die je al hebt gehad, kijk maar eens of de auto er staat van het laatste smsje wat je van hem hebt gekregen ;)

En dat logo van zijn garage blijft altijd zichtbaar op de map want als je alle auto's hebt gevonden kun je zelf willekeurige auto's naar hem toe brengen en daar krijg je dan geld voor

Nope, die laatste auto staat er niet meer, ik wist ook zeker dat ik deze had gejat, maar heb voor de zekerheid nog eens gekeken.

Ik maak gebruik van de PC versie, zou dit een bug kunnen zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien moet je nog een auto zoeken van die 3 smsjes die je al hebt gehad, kijk maar eens of de auto er staat van het laatste smsje wat je van hem hebt gekregen ;)

En dat logo van zijn garage blijft altijd zichtbaar op de map want als je alle auto's hebt gevonden kun je zelf willekeurige auto's naar hem toe brengen en daar krijg je dan geld voor

Nope, die laatste auto staat er niet meer, ik wist ook zeker dat ik deze had gejat, maar heb voor de zekerheid nog eens gekeken.

Ik maak gebruik van de PC versie, zou dit een bug kunnen zijn?

Misschien die andere 2 smsjes eens proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de eerste drie auto's van de smsjes, en waar vind ik ze? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, maar heb de smsjes niet meer..

De auto's zijn in willekeurige en je krijgt er maar 1 per keer :7 , trouwens zal hij er wel ergens nog instaan.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar je moet voor sommige autos wel goed zoeken,ik zocht soms wel een kwartier naar 1 auto...

sommige staan echt voor je neus als j aankomt rijden,en andere staan ergens helemaal achter in een tuin etc

Link to comment
Delen op andere websites

Een maat van mij was ook zijn SMS kwijt, of kon hem in ieder geval zo 1-2-3 niet terug vinden. We zijn toen alle locaties langs gegaan, en aldaar stond de Rancher er. Dus is het misschien niet mogelijk om alle locaties is langs te gaan? Dat zou misschien kunnen werken, gezien de missie zo te zien wel geactiveerd is; het auto-icoontje staat op je map.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...