PowerPats Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Is er eigenlijk een normale burgerauto versie van de politieauto van Las venturas, Ik weet dat SFPD en LSPD die wel hadden, maar die van de LVPD heb ik nooit gezien als burgerauto, misschien is die er wel, maar zag ik het niet zo 1 2 3. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 nee die is er niet anders was ie wel ontdekt Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Als je die echt wilt hebben is het misschien een idee om er een mod van te zoeken op www.gtainside.com Reageren
Little Jacob Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) Burgerauto? Bedoel je deze? Never mind, verkeerd begrepen. Volgens mij is er geen burgerauto vorm van de LVPD auto. Bewerkt: 15 oktober 2009 door Little Jacob Reageren
ikt Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Nee, alleen als je mod is die er. Die van LS en SF heet de Premier. Reageren
ricovs Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Geplaatst: 20 november 2009 die is er niet(misschien met een mod) >>> Door VWO-er: Onnodige bumps voor je houden: dit was al gezegd + het is een bump van een maand geleden<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.