Belthazor Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hoe krijg je de thrusters van de Hydra jet naar achter nadat ik de wielen heb ingeklapt (wel op de pc versie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deadeye Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 bij mij is het de rechter analoge stick (logitech dual action gamepad) maar volgens mij op het toetstenbord is het numbord 8 en 2 als ik mij niet vergis of pijltje naar voren en beneden 1 van die 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Belthazor Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 bij mij is het de rechter analoge stick (logitech dual action gamepad)maar volgens mij op het toetstenbord is het numbord 8 en 2 als ik mij niet vergis of pijltje naar voren en beneden 1 van die 2 dan bestuur je het vliegtuig zelf naar voren maar weet iemand hoe je de thrusters kan verzetten met het toetsenbord ? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik dacht met vijf maar dan moet ik even kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Belthazor Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik dacht met vijf maar dan moet ik even kijken ok bedankt ik zal even kijken of het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nivko Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Hoe trek je je wielen in dan? Mvg Nivko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 op de ps2 moet je op de rechter-analog knop druk maar bij SA moet je volgens mij bij Nummer pad op je toetsenbord een getal drukken 1t/m 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Standaard besturing: Je trekt de wielen in met Sub-Mission. Die staat bij mij op de + boven de rechtse enter (op de numpad dus). De standaard knop weet ik niet meer. Je hoeft de wielen niet per se in te trekken om te vliegen, je kan ook met de wielen uitgeklapt vliegen. Dit doe je door op Special ctrl up (ofzo) te drukken. Die staat standaard op NUM8. Die hou je ingedrukt, totdat hij niet meer verder gaat. Al wil je de straalmoters weer uit, dan druk je op Special ctrl down. Die staat standaard op NUM2. Als je zelf iets heb veranderd aan de besturing, zoek je het maar lekker zelf uit Bewerkt: 11 juni 2005 door Blaatschaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xterminator Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Je trekt de wielen in met 2 (NIET NUMPAD) en kan de trusthers naar boven met : Delete en weer naar beneden met : End Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.