Jump to content

Hydra

Belthazor

Recommended Posts

bij mij is het de rechter analoge stick (logitech dual action gamepad)

maar volgens mij op het toetstenbord is het numbord 8 en 2 als ik mij niet vergis of pijltje naar voren en beneden 1 van die 2

Delen op andere websites

bij mij is het de rechter analoge stick (logitech dual action gamepad)

maar volgens mij op het toetstenbord is het numbord 8 en 2 als ik mij niet vergis of pijltje naar voren en beneden 1 van die 2

dan bestuur je het vliegtuig zelf naar voren maar weet iemand hoe je de thrusters kan verzetten met het toetsenbord ? :huh:

Delen op andere websites

Standaard besturing: Je trekt de wielen in met Sub-Mission. Die staat bij mij op de + boven de rechtse enter (op de numpad dus). De standaard knop weet ik niet meer.

Je hoeft de wielen niet per se in te trekken om te vliegen, je kan ook met de wielen uitgeklapt vliegen. Dit doe je door op Special ctrl up (ofzo) te drukken. Die staat standaard op NUM8. Die hou je ingedrukt, totdat hij niet meer verder gaat. Al wil je de straalmoters weer uit, dan druk je op Special ctrl down. Die staat standaard op NUM2.

Als je zelf iets heb veranderd aan de besturing, zoek je het maar lekker zelf uit ;)

Bewerkt: door Blaatschaap
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...