klappes19 Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 heey ik heb een probleem. ik heb gta 4 op pc nu heb ik met sparkiv autos enzo erin toegevoegd werkt allemaal super geen problemen maar nu heb ik ook kleding gemod en nu kan ik gta niet meer spelen daar zit dus een fout in. Het probleem is nu dus dat ik daarvan geen backup heb gemaakt. is daar misschien een andere mogelijkheid voor? zo jah hoor ik het graag. alvast bedankt groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 Welkom op 't Forum. Daarnaast, HOE STOM KUN JE ZIJN. In elke downloadbare Mod staat in de ReadMe: Maak altijd een Backup! Of iets dergelijks. Maarja, GTA IV Deïnstalleren, en weer installeren is meestal de beste mogelijkheid. Je savegames blijven bewaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klappes19 Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 tjah zo gauw niet bij nagedacht:P mja pech gehad. als k gta deinstaleer kan k dan wel gewoon weer instaleren? want dat mokkel achter de kassa zei dat er een eenmalige code bij zat? groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 zon code kan je alst goed is minimaal 3 keer gebruiken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 Verplaatst naar het IV: Technische problemen forum. Wellicht dat je kan posten welke files je precies gemod of vervangen hebt? Dan zou één van de PC-gamers hier je wellicht de originele files kunnen sturen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klappes19 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 heb het nagekeken maar zijn meerdere bestanden en weet niet precies meer welke dus dat word ook niks. zou het niet lukken om gta te verwijderen en dan opnieuw te instaleren denk je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 dat wil wel ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klappes19 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 ok dan probeer ik dat;) bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klappes19 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 heb het weer voor elkaar kan weer spelen. alleen nu heb ik een probleempje dat als ik bij mijn 3de safehouse in het spel (appartament wat roman had gekocht) door de straat heen rij valt ie uit en geeft ie een error aan. dat ligt aan een mod neem ik aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Dat kan wel dat dat door n mod komt, welke error is het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 heb het weer voor elkaar kan weer spelen. alleen nu heb ik een probleempje dat als ik bij mijn 3de safehouse in het spel (appartament wat roman had gekocht) door de straat heen rij valt ie uit en geeft ie een error aan. dat ligt aan een mod neem ik aan? schrik hier niet van, dat is standaard, je krijgt hier de SMPA60 error, deze error komt door de carmods en is simpelweg niet te voorkomen, ik hebh et zelf ook op een vast punt, maar het komt ook random voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klappes19 Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 ok dat stuk gewoon ontwijken dus:P geen probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 heb het weer voor elkaar kan weer spelen. alleen nu heb ik een probleempje dat als ik bij mijn 3de safehouse in het spel (appartament wat roman had gekocht) door de straat heen rij valt ie uit en geeft ie een error aan. dat ligt aan een mod neem ik aan? schrik hier niet van, dat is standaard, je krijgt hier de SMPA60 error, deze error komt door de carmods en is simpelweg niet te voorkomen, ik hebh et zelf ook op een vast punt, maar het komt ook random voor. sorry dat het niet over het onderwerp van het topic gaat maar,is dat echt niet te voorkomen want ik heb dat erg vaak en dus kan ik 9 van de 10 autoos die ik download er weer af gooien omdat ik konstand die fout krijg oja en voor dat ik gta opnieuw had geinstaleerd deed hij gewoon alle wagens perfect . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.