Jump to content

gta niet meer spelen


klappes19

Recommended Posts

heey ik heb een probleem. ik heb gta 4 op pc nu heb ik met sparkiv autos enzo erin toegevoegd werkt allemaal super geen problemen maar nu heb ik ook kleding gemod en nu kan ik gta niet meer spelen daar zit dus een fout in. Het probleem is nu dus dat ik daarvan geen backup heb gemaakt. is daar misschien een andere mogelijkheid voor? zo jah hoor ik het graag. alvast bedankt

groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op 't Forum.

Daarnaast, HOE STOM KUN JE ZIJN.

In elke downloadbare Mod staat in de ReadMe: Maak altijd een Backup! Of iets dergelijks.

Maarja, GTA IV Deïnstalleren, en weer installeren is meestal de beste mogelijkheid. Je savegames blijven bewaard.

Link to comment
Delen op andere websites

heb het weer voor elkaar kan weer spelen. alleen nu heb ik een probleempje dat als ik bij mijn 3de safehouse in het spel (appartament wat roman had gekocht) door de straat heen rij valt ie uit en geeft ie een error aan. dat ligt aan een mod neem ik aan?

Link to comment
Delen op andere websites

heb het weer voor elkaar kan weer spelen. alleen nu heb ik een probleempje dat als ik bij mijn 3de safehouse in het spel (appartament wat roman had gekocht) door de straat heen rij valt ie uit en geeft ie een error aan. dat ligt aan een mod neem ik aan?

schrik hier niet van, dat is standaard, je krijgt hier de SMPA60 error, deze error komt door de carmods en is simpelweg niet te voorkomen, ik hebh et zelf ook op een vast punt, maar het komt ook random voor.

Link to comment
Delen op andere websites

heb het weer voor elkaar kan weer spelen. alleen nu heb ik een probleempje dat als ik bij mijn 3de safehouse in het spel (appartament wat roman had gekocht) door de straat heen rij valt ie uit en geeft ie een error aan. dat ligt aan een mod neem ik aan?

schrik hier niet van, dat is standaard, je krijgt hier de SMPA60 error, deze error komt door de carmods en is simpelweg niet te voorkomen, ik hebh et zelf ook op een vast punt, maar het komt ook random voor.

sorry dat het niet over het onderwerp van het topic gaat maar,is dat echt niet te voorkomen want ik heb dat erg vaak en dus kan ik 9 van de 10 autoos die ik download er weer af gooien omdat ik konstand die fout krijg :duh:

oja en voor dat ik gta opnieuw had geinstaleerd deed hij gewoon alle wagens perfect :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...