Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Hey, ik wou een skin aanpassen maar ik krijg een error bij het inporteren ; Ik export eerst naar bureaublad (als png) Ik bewerk de afbeelding Ik inporteer je de afbeelding en krijg deze error: Thnx Reageren
Beagle Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Je kan alleen .bmp of .tga importeren. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 (bewerkt) Je kan alleen .bmp of .tga importeren. EDIT: Hij werkt nog niet , ik heb dit gedaan de opgeslagen bestanden opnieuw opgeslagen als bitmap , en krijg weer die error..? Bewerkt: 9 oktober 2009 door davedavy Reageren
Beagle Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 ...Daarnaast is TXD Workshop ook een programma wat op zich zelf al slecht werkt, en waarschijnlijk niet op Vista draait. Probeer eens G-TXD Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 rechtermuisknop en dan op als administrator uitvoeren dit had ik ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.