Jump to content

Installeren


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Je kunt meteen beginnen met installeren ;)

Ik lees nu hier iets over SP3, moet je dit hebben?

En moet je voor online poorten open zetten?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je wel aan om SP3 eerst te installeren en ik heb geen poorten open gezet dus jij zal dat dan ook wel niet hoeven te doen :puh:

dit zou ik zeker doen maar ik vin het wel raar dat je firewal reageerd erop, kheb het nog nooit voorgehad en als het probleem nog niet is opgelost zet dan een postje in TECHNISHE PROBLEMEN

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je wel aan om SP3 eerst te installeren en ik heb geen poorten open gezet dus jij zal dat dan ook wel niet hoeven te doen :puh:

dit zou ik zeker doen maar ik vin het wel raar dat je firewal reageerd erop, kheb het nog nooit voorgehad en als het probleem nog niet is opgelost zet dan een postje in TECHNISHE PROBLEMEN

Hoe krijg je SP3?

Link to comment
Delen op andere websites

En werkt GTA IV op windows 7 of op ubuntu 10 ?

------------------------------------

Edit:

via windows update, update.microsoft.com

Dan krijg ik:

Voor sommige Windows-onderdelen is een software-upgrade vereist

Als u Microsoft Update wilt gebruiken, moet u eerst de nieuwste versie van bepaalde Windows-onderdelen installeren. Zo zorgt u ervoor dat uw computer werkt met deze nieuwe functies op de site:

Meer updates: Updates voor Windows en populaire Microsoft-programma's zoals Microsoft Office binnenhalen vanaf één locatie.

Snellere updates: De laatste versie van Windows Installer (MSI) verbetert de manier waarop updates worden geïnstalleerd en levert updates zo snel mogelijk in zo klein mogelijke pakketten.

Eenvoudigere navigatie: U kunt nu updates zoeken op prioriteit of op product, waarbij behulpzame koppelingen en belangrijke berichten u helpen ervoor te zorgen dat u alle essentiële updates voor uw computer installeert.

Details:

Hulpprogramma voor Windows Genuine Advantage-validatie (KB892130)

1.1 MB , kleiner dan 1 minuut

Met het hulpprogramma voor Windows Genuine Advantage-validatie kunt u controleren of uw exemplaar van Microsoft Windows authentiek is. Het hulpprogramma valideert uw Windows-installatie door de productidentificatie en de productactiveringsstatus van Windows te controleren.

Totaal: 1.1 MB , kleiner dan 1 minuut

Wat nou als ik dit (wat onderstreept staat) niet wil?

Hoe kan ik anders SP3 installeren?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...