MegaPilot Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Hey, ik ga morgen bij m'n nonkel die Norton Internet Security 2009 heeft(en niet 360, had me vergist xD). Ik wil em upgraden naar de 10-versie. Is dat gewoon zo'n Norton Internet Seceurity trial installeren van 10 en dan z'n serial invoeren? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Reageren
BigM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Hey,ik ga morgen bij m'n nonkel die Norton Internet Security 2009 heeft(en niet 360, had me vergist xD). Ik wil em upgraden naar de 10-versie. Is dat gewoon zo'n Norton Internet Seceurity trial installeren van 10 en dan z'n serial invoeren? Alvast bedankt. Groetjes, MP. Ja als het goed is word er dan voor de trail begint naar registratie serial number gevraagt als je die hebt, en anders kan je gewoon trail gebruiken. Na de 30dagen trail zal hij weer vragen om de serial. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.