DaddyPimp Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Hey Mensen! Check deze nieuwe remix, gemaakt door DaddyPimp, namelijk een remix van 'Bonkers', by Dizzee Rascal en 'Hooligans' door Don Diablo. Check ook de officiele twitter van Don Diablo, waar hij zelf respect geeft aan deze mix! Binnenkort komt misschien de clip uit, deze wordt opgenomen, geregisseerd en uitgebracht door oud forum lid P-Jamma. Check de link! Graag jullie mening! Cheers, DaddyPimp! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik houd niet van computergemaakte muziek Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 hou niet zo van deze muziek maar deze vind ik wel wat hebben Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Eey DaddiePimp, Op het eerste oog een vette remix, het achtergrond geluid komt goed overeen, de overgang zit goed in mekaar. Goed afgewisseld, het lied verveelt niet. Dit is écht een remix die het zeker goed zal doen in de discotheken, is ie daar al gedraaid? Verder echt vette remix, kan niet wachten op de volgende! KUTGW! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Het klinkt wel goed, misschien nog beter als je de beat van Bonkers en tussenplakt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Klinkt goed. En je moet idd de beat van bonkers ertussen plakken. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 DaddyPimp, respect hoor voor deze mix! Flowt echt nice met elkaar Echt nice job. Mag ik weten welk progje je gebruikt hebt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.