sk8made Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb het spel nu 100% maar hoe kan ik de kleren veranderen van de bodygaurds??. Het kan officieel niet maar is er een trukje voor? Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) ik heb het spel nu 100% maar hoe kan ik de kleren veranderen van de bodygaurds??. Het kan officieel niet maar is er een trukje voor? Nee..Of je moet de textures wijzigen, maar dan gaan al je gangs in die kleren lopen. Bewerkt: 11 juni 2005 door MClaw Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Het kan wel hoor, als je de juiste texture maar aanpast, dan zullen de betreffende peds in die nieuwe kleren rondlopen. Je hebt uit onze download database de IMG-tool nodig en een van de TXD tools. Ik verplaats dit topic naar ons modding help forum, daar wonen de experts, die je hierbij kunnen helpen. Kijk ook even in de Master tutorial topic, daar staat ook info over hoe je textures aan kunt passen. Probeer het eens, en als je er niet uitkomt, gewoon vragen... Reageren
sk8made Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 nog ff een vraagje tussendoor; hoe kan ik bukken met GTA VC? Reageren
Gino Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 dat moet je gewoon instellen bij de controles ik heb vice city nu niet bij de hand staat er niet bij de controles duk ?( of duc zoiets ) want zo heet bukken in het engels Reageren
Eclipse Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Geplaatst: 12 juni 2005 Bukken gaat in VC met C. Druk nog een keer op C om weer op te staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.