.Senne Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Hoi allemaal Ik had weer eens een klein vraagje. Ik ben al sinds m'n twaalf fan van The Offspring, en ben dan ook al geruime tijd op zoek naar een hoodie of t-shirt van deze band. Aangezien we thuis niet over de betaalmiddelen beschikken voor internetaankopen is het me nooit gelukt om er ééntje te vinden, maar via een vriend van me kan dit wel. Heb even rondgegoogled, maar niet echt iets gevonden. Wat ik dus zoek is een Nederlandstalige site (Belgisch of Nederlands) waarbij je goede kleren kan bestellen via het net, en die naar België gewoon kan leveren. Large.nl ken ik al, maar die heeft enkel CD's en beschikt niet over t-shirts of andere. Mijn vraag is dus: weet iemand een goede Nederlandstalige site waar ik Offspring-kleren kan vinden? Mijn dank is groot. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Je hebt natuurlijk Bol.com, daar hebben ze alles. Of je kijkt eens op marktplaats.nl, maar das wel tweedehands. Ik raad je toch echt Bol.com aan, geen verzendingskosten en altijd netjes op tijd. Reageren
Cabyon Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Misschien is dit iets voor je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.