Jump to content

T-shirt of Hoodie van The Offspring

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal :)

Ik had weer eens een klein vraagje. Ik ben al sinds m'n twaalf fan van The Offspring, en ben dan ook al geruime tijd op zoek naar een hoodie of t-shirt van deze band. Aangezien we thuis niet over de betaalmiddelen beschikken voor internetaankopen is het me nooit gelukt om er ééntje te vinden, maar via een vriend van me kan dit wel.

Heb even rondgegoogled, maar niet echt iets gevonden. Wat ik dus zoek is een Nederlandstalige site (Belgisch of Nederlands) waarbij je goede kleren kan bestellen via het net, en die naar België gewoon kan leveren. Large.nl ken ik al, maar die heeft enkel CD's en beschikt niet over t-shirts of andere.

Mijn vraag is dus: weet iemand een goede Nederlandstalige site waar ik Offspring-kleren kan vinden? :)

Mijn dank is groot.

Geplaatst:

Je hebt natuurlijk Bol.com, daar hebben ze alles. Of je kijkt eens op marktplaats.nl, maar das wel tweedehands. Ik raad je toch echt Bol.com aan, geen verzendingskosten en altijd netjes op tijd. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...