Jump to content

Geen radio meer in auto ik heb perongelijk 1 bestand verwijdert


hoidatwastimmi

Recommended Posts

Hoi,

Heeft iemand de file voor mij waardoor de radio terug komt in mijn auto want als ik nu in een auto stap en er staat bijvoorbeeld BOUNCE FM komt er geen geluid :duh:

---

Niemand :N :N .....

---

hoe heet dat bestand?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn zoveel bestanden die dit soort aspecten veroorzaken. Als je wilt dat we je helpen zou je echter wel specifiek het bestand moeten aanduiden. En aangezien je hem heb verwijderd misschien kan je hem dan nog terug halen van uit je prullenbak? Tenzij je deze ook geleegd heb. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet meer welk bestand het was want met een cutscene heb ik ook geen geluid

Tsja, als je dan nog wel weet welke map het was. Kan je het terug halen door iemand te vragen die San Andreas heeft , die bepaalde map op internet te zetten. Zodat jij deze map geheel weer kan vervangen en dat hij dan weer zou werken. Of deinstalatie en dat jij je save game elders bewaard, en dan het spel weer installeerd. Je bent nog niet verloren maat dat is zeker. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het bestand cutscene.img ben ik kwijt! hehe eindelijk gevonden :Y wil iemand die voor me uploaden zodat ik hem kan downloaden?? Het moet wel V1.0 zijn

---

laat maar ik heb hem al gevonden! :Y

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd, gelieve de Bewerk-knop onder je bericht gebruiken als je iets aan je oudere bericht toe te voegen hebt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zal jou probleem niet oplossen en dat kan ik zien omdat het ''cutscene.img'' heet.

Img staat voor image. Een plaatje dus. En dat zal niet de oorzaak van je probleem geweest zijn. Ik zou het als ik jou was toch maar even uit testen. Maar ik durf er aardig om te wedden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de file nodig voor cutscene daar heb k nu geluid bij want het was geen .img maar radio doet het nog steeds niet :N

BigM, een IMG file in GTA is helemaal geen plaatje. Denk maar aan de IMG-Tool. Herinstalleer SA gewoon en alles is weer normaal. Je savegames worden behouden. Als je eventuele mods wil behouden kan je ook systeemherstel doen naar een dag waarop de radio wel nog werkte! :Y

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel te veel cleo en moeilijke mods geinstalleerd als iemand mij de map audio opstuurt moet hij ook weer werken :Y

Want ik heb nooit systeemherstel gedaan

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

das ook toevallig, toen ik san andreas had gedownload, had ik ook geen muziek op de radio en deden mijn cutscenes het ook niet, volgens mij heb je een gedownloade verzie. dus moet je heb kopen zoals mij, kost nu toch maar 5 euro.

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb veel te veel cleo en moeilijke mods geinstalleerd als iemand mij de map audio opstuurt moet hij ook weer werken :Y

Want ik heb nooit systeemherstel gedaan

Als het goed is maakt je computer automatisch herstelpunten. Ga naar start, kies bureau-accessoires, dan systeemwerkset en hierna systeemherstel. De map audio is tevens veel te groot om door te sturen (3,23GB).

Bovenstaande werkt natuurlijk alleen als jouw radio ooit gewerkt heeft. Als je radio nooit gewerkt heeft, heb jij SA waarschijnlijk gedownload en kunnen wij jou niet verder helpen.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...