Ophion Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Geschreven door: Ophion & Kai-ShockWave | Programma: Adobe Flash Welkom bij het vragen en opmerkingen topic van Adobe Flash Tutorials! Heb je vragen of opmerkingen over de tutorials? Dan kan je ze hier vragen! We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden. Bestanden downloadenBij elke tutorial vind je een begin- en eindbestand. Kom je er toch niet uit, dan kan je deze bestanden downloaden.Hieronder een voorbeeld. Wil je het downloaden? Klik met je rechtermuisknop op de link en kies daarna Opslaan als..Eind bestand: Rechtermuisknop hierop en dan opslaan alsHet is niet toegestaan het materiaal uit deze tutorial voor verdere doeleinden te gebruiken. Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Als je dat gedaan hebt moet je met je rechtermuisknop in de frames venster op een nieuw vakje klikken en daarna uit de lijst op 'Insert Keyframe' klikken. Ik vind het veel makkelijker om al meteen met hotkeys te gaan werken, op den duur ken je ze heus wel uit je hoofd. Toets Functie F5 Maak frame F6 Maak keyframe F7 Maak leeg keyframe F9 ActionScript venster Reageren
Ophion Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Helemaal mee eens! Zal het bij de volgende tut er gelijk al bij zetten! Reageren
Fedmas Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Wanneer komen er nu tutorials? Ik vind ze super! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2009 Wanneer komen er nu tutorials? Ik vind ze super! We hopen elke weekend minimaal 1 tutorial te plaatsen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Komt er nog een tutorial, heb zojuist Flash en lijkt me leuk ermee te leren werken Ik zou het bijvoorbeeld wel leuk vinden om een slideshow te kunnen maken, ik heb er nu wel eentje maar die werkt dmv een knop en niet automatisch. Bewerkt: 23 januari 2010 door Zamg0d1 Reageren
Ophion Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Dit zal ik vandaag of morgen voor je doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.