wannes12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) ik probeer al een tijdje een zelfgemaakte mod die ik in sketchup heb getekend en met 3dsmaw heb geprelight en ge export . als ik met mapeditor het probeer ingame te zette ziet het er ook nog goed uit maar als ik gta laad dan crash ik . hier zijn de .dff en de .txd probeer maar en zeg wat er aan scheelt . het zou geweldig zijn moest iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe . Bewerkt: 10 oktober 2009 door wannes12 Reageren
wannes12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 ik probeer al een tijdje een zelfgemaakte mod die ik in sketchup heb getekend en met 3dsmaw heb geprelight en ge export . als ik met mapeditor het probeer ingame te zette ziet het er ook nog goed uit maar als ik gta laad dan crash ik . hier zijn de .dff en de .txd probeer maar en zeg wat er aan scheelt . het zou geweldig zijn moest iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ten eerste, je hoeft je bericht niet 2 keer te posten... Ten tweede, als ik het .rar archief open, geeft ie aan dat het bestand redcurb.txd beschadigd is.. Reageren
wannes12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ten eerste, je hoeft je bericht niet 2 keer te posten...Ten tweede, als ik het .rar archief open, geeft ie aan dat het bestand redcurb.txd beschadigd is.. hier is een nieuwere versie als je hier is mee wilt proberen en zeg me wat er verkeerd aan is want het wil maar niet lukken en ik ben daar al lang aan bezig. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Oke, ik heb de dff, maar de txd is nog beschadigd... Reageren
Beagle Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Upload je bestand met Megaupload of Rapidshare, soms werkt het bijlagesysteem van het forum niet altijd goed ("bestand beschadigd").. Reageren
wannes12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Oke, ik heb de dff, maar de txd is nog beschadigd... http://www.megaupload.com/?d=TTO2SND0 hier is het bestand op megaupload probeer hier is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.