BigM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Opzicht vind ik het een leuke foto. Ik vind alleen hem wel wat leeg. Echter vind ik wel die schaduwen apart gedaan want ze matchen precies dus je heb niet zomaar wat gedaan. Die border past er ook wel bij alleen met die tekst had je wat anders moeten doen, Het vloekt nogal met de rest van jou signature. Ik vind echter wel dat je wat anders met de achtergrond kon doen. En met die 4gasten. En dan een geheel een leuke signature met matchende effecten te maken. Maar voor alsnog Je krijgt voor het geheel een 7 van me. Voor de effecten een 6 want echt heel veel moeite is het niet, laten we eerlijk blijven. En voor het idee een bonus van 1punt, dat word dus: 7+6=13:2=6.5+1=7.5 keepupthegoodwork. Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Thx. Dit was trouwens het origineel: Klik! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.