luca Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 als ik sa start krijg je eerst logos en dan het filmpje maar als je dan dat scherm erna krijgt gaat ie naar 3 sec uit, en ben ik weer in windows. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 heb ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weetevengeennaam Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 probeer dit : Download het programma 3DAnalyze(klik hier om het te downloaden). Start dat programa en selecteer je gta_sa.exe file. Zet de optie "emulate bump map caps" aan en druk dan op de run knop. Als het goed is crasht sa niet terug naar desktop maar gaat het verder naar het Menu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
calibra Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik had ook eerst het probleem dat hij niet veder wilde dan het filmpje, door het programmatje van weetevengeennaam kom ik nu wel in het menu! heb mijn drivers ge-up date van mijn VGA kaart (VOODOO 5 5500) laatste direct x geïnstalleerd, spel al meedere keren geïnstalleerd... maar iedere keer als ik nu op start game druk gaat hij net zo hard weer terug naar mijn windows XP prof ed. wil ik na video instellingen gaan, gaat goed! maar druk ik daaronder op advanced, (waar de vga instellingen staan) gaat hij ook terug naar windows, heb gewoon een legale versie, wie kan mij helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weetevengeennaam Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 probeer nog wat ander opties aan te zetten in 3DAnalyze mischien helpt dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.