Talietje Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Heej weet er iemand een goede sofware voor stop motion filmpjes te maken. Ik trek foto's met mijn fototoestel en achteraf wil ik ze allemaal achterelkaar zetten maar als je het gewoon met windows moviemaker wilt doen moet je ze allemaal 1 voor 1 achterelkaar zetten en dat is stom. Ik heb al gezocht voor zo een software maar vind niet echt een goede. Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Hier heb je een aantal van dat soort programma's. Verder kun je m.b.v. Google denk ik ook wel een geschikt tooltje weten op te sporen. Reageren
Talietje Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Daar heb je allemaal een aangesloten camera voor nodig, ik zoek eigenlijk iets waar je gewoon foto's moet importeren vanuit een map en die dan automatisch al een filmpje vormen met dat programma. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Windows Live Movie Maker? Is de opvolger van Windows Movie Maker. Je kan alle foto's importeren, deze worden automatisch in de tijdbalk gezet. Daarna kan je ze allemaal selecteren en de gewenste tijd instellen. Reageren
Talietje Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Windows Live Movie Maker?Is de opvolger van Windows Movie Maker. Je kan alle foto's importeren, deze worden automatisch in de tijdbalk gezet. Daarna kan je ze allemaal selecteren en de gewenste tijd instellen. Ik heb het gedownload en nu heb ik ze allemaal geselecteerd maar waar kan je dan de tijd selecteren? edit: heb het al gevonden, bedankt Bewerkt: 10 oktober 2009 door Talietje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.