bert.b Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 ik heb mod's met sami in sa geinstalleert maar ik kan hem gewoon opstarten maar de mods doen het niet .wat kan het probleem zijn? .kan ie mand mij helpen? alvast bedankt voor je reactie! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Heb jij toevallig Sa illegaal gedownload? Reageren
Beagle Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Of je het illegaal gedownload hebt of niet; Maakt geen verschil. -Het kan zijn dat je versie 2.0 hebt: dan moet je downgraden. -SAMI is erg buggy. Probeer je mods handmatig met IMG Tool of een andere IMG Editor te installeren. >Downgrader: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...der_Patch;74661 Reageren
bert.b Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 ik heb hem al gepatcht. Reageren
Beagle Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Dan is het dus de tweede optie: -SAMI is erg buggy. Probeer je mods handmatig met IMG Tool of een andere IMG Editor te installeren. Reageren
bert.b Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 die imgtool werkt ook niet. Reageren
bert.b Geplaatst: 28 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 (bewerkt) Tutorial? het maakt niet uit welk programma ik gebruik maar het werkt niet.want ik kan de mods niet vinden ook al staan de auto s die ik heb gemod in de garage.ze doen het niet. Bewerkt: 28 oktober 2009 door bert.b Reageren
Beagle Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2009 Misschien mod je een verkeerde installatie (dit gebeurd soms echt), of je vervangt originele bestanden met originele bestanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.