Ixecube Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Hallo, Ik heb gezocht op het forum en kon er niks over vinden dus maak ik maar een nieuw topic aan. Weet iemand hoe ik een Tutorial scherm moet maken aan het begin als iemand nog niet een account aangemaakt heeft? Alvast bedankt, Jasper Reageren
Megadreams Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Je kan camera standpunten gebruiken en tekst, de camera verandering zorgt ervoor dat je even niet bij die keuze bent (denk ik), daarna gewoon tekst en timers Veel Succes! Reageren
Ixecube Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Zou iemand misschien er een script van maken?? Ik zou het erg op prijs stellen. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Zou iemand misschien er een script van maken??Ik zou het erg op prijs stellen. geef me 2 tellen. edit: http://87.208.200.52/downloads/Tutorial.pwn.rar bouw het in in je GM en wanneer de TUT moet starten doe je deze lijn: Tutorial(playerid,1); en wat na de Tut moet komen doe je bij public EndTutorial(playerid) { // hier staan wat dingen LAAT DIE STAAN doe jouw spul er BOVEN } Bewerkt: 11 oktober 2009 door Crusher!! Reageren
ScarfaceJR Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Aii die ga ik ook wel ff testen, Mischien wel in me gm zetten Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Aii die ga ik ook wel ff testen, Mischien wel in me gm zetten ik had voor jou als iets... xd (check je ontvangen bestanden) Reageren
Ixecube Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Als ik op die link klik dan kan ik niet op het icoontje klikken. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Als ik op die link klik dan kan ik niet op het icoontje klikken. je moet op het pijltje klikken! Reageren
Ixecube Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Als ik op die link klik dan kan ik niet op het icoontje klikken. je moet op het pijltje klikken! Dat lukt ook niet. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 DIRECTE LINK : >HIER< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.