Jump to content

GTA CW 24/7

Michael_Scofield94941

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Project geannulleerd

Bewerkt: door Michael_Scofield94941
Geplaatst:

Ga je een soapserie over CTW maken? Hoe wil je dat gaan aanpakken ivm beelden en video's?

Of begrijp ik het niet helemaal?

Geplaatst:

Ohzo , ja , ik hoop dat het gaat lukken ! Ik zal er zeker naar kijken ! Maar , een DS Emulator heeft wel echt slechte beeldkwaliteit hoor ..

Geplaatst:

DS Emulator op je PC.. wil zeggen dat je het spel illigaal speelt :7

Maar wel leuk idee :)

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry hoor, maar ik vind dat intro waardeloos... :7

De CTW trailer en aan het einde nog 24/7. :7

Veel succes met een project, ik hoop dat deze ook zo super is als GTA III: Jail Break. :)

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Nou ik wens je veel succes. Alsie komt ga ik hem zkr kijken..

Alleen ik vind de intro een beetje waardeloos. Dat is gewoon het filmpje van r* en dan andere muziek onder.

Maar verder veel succes ^_^

Geplaatst:

Zeker de moeite waard om het eventjes te gaan kijken! :Y

Geplaatst:
lijkt me wel grappig om te zien :D ik ben benieuwd.

ja, en hier is de eerste video :

GTA Chinatown Wars 24/7 Intro

http://www.youtube.com/watch?v=Ha-BQ0ZZonk

Tip: download het GTA lettertype (pricedown als ik me niet vergis)

Hoe wil je dat gaan doen met die missie's want die hebben niet veel met CSI te maken.

Geplaatst:

Hey misschien een tip. (Voor je intro)

Waarom gebruik je niet een deel van het nummer BEhind blue Eyes van The Who. Dat nummer zou orgineel gebruikt worden voor CSI: NY. En door dat nummer te gebruiken i.p.v. Baba o' Riley geeft het een minder gevoel dat je eigenlijk iets aan het over kopiëren bent.

en 2.

Ik zie nu al een fout in de verhaallijn.

Er staat dat huang de leiding neemt over het Team nadat mac wegging.

Terwijl in de normale CSI zou in het geval van Mac als hij weg moet de taak overgenomen worden door stella. Die zie je al in meerdere Afleveringen gebeuren.

Zo is dat ook bij CSI: Crime scene investegation. Toen gil wegging werd het Catharine.

Nu al catharine weg moet wordt het Nick.

CSI miami precies het zelfde. Als Horatio moet vertrekken wordt het calleigh.

Dus daar kan je al een fout zien.

Rinaldootje :tu:

Geplaatst:

Leuk idee maar of het ook egt gaat werken bij deze gta betwijfel ik...

Geplaatst:

Ik vind die logo maar niks. Zo-te-zien heb je het met paint opgeslagen en die intro al helemaal ****. De trailer van GTA CW DS met een ander muziekje en op het laatst een tekst. Ik verwacht niet al te veel van jou afleveringen. :zz:

Nee, helaas niet. Je moet het gewoon zelf mixen. Wat je nu doet is simpelweg een afbeelding opslaan en en er een tekst bij doen. Ik zou je aanraden om een paar tut's te lezen.

Geplaatst:

het idee is leuk, maar ik denk dat de uitwerking wel iets minder zal zijn, maar daar kan ik nog niet over oordelen.

En mijn volgende vraag, waarom begin je er pas zo laat mee? Waarschijnlijk ben je het over een half jaar alweer vergeten of heb je er al geen zin maar in :7

En betreft je logo, maak dat 24/7 compleet in CTW font, en met dezelfde style dus! Zoek op google, en je vind gegarandeerd een soort gelijke tut :)

Nja, ik wens je succes :)

En niet zo

1

2

3

gaan praten, dat begint irritant te worden :puh:

Geplaatst:
Nee, helaas niet. Je moet het gewoon zelf mixen. Wat je nu doet is simpelweg een afbeelding opslaan en en er een tekst bij doen. Ik zou je aanraden om een paar tut's te lezen.

1. Bedankt voor je tips, maar je kunt niets zeggen over de serie die nog niet eens uit is door gewoon een afbeelding te hebben gezien. En de intro wordt opnieuw gemaakt. Heb je het nieuwe logo eigelijk wel goed bekeken ?

2. Als jij het beter kunt, maak dan ook een eigen GTA Machinima :)

Ik zal wat proberen. ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...