007 Harings Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Wanneer ik op multiplayer ga dan krijg ik dit: your NAT type is strict. you may have problems finding mayches and connect to other players during multiplayer games en als ik op een game klik dan komt er anders een kader met alleen ik of anders komt er op te staan unable to join game ofzo Weet iemand de oplossing of een hulpmiddel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Met je NAT op Strict kan je inderdaad geen MP's joinen, daarvoor moet je NAT Open staan (Of Moderate, maar dan kan je vaak nog niet eens joinen) Moet je maar even met de Zoekfunctie opzoeken, want er staat ook al een duidelijke uitleg op het forum hoe je het allemaal goed werkend krijgt Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Met je NAT op Strict kan je inderdaad geen MP's joinen, daarvoor moet je NAT Open staan (Of Moderate, maar dan kan je vaak nog niet eens joinen)Moet je maar even met de Zoekfunctie opzoeken, want er staat ook al een duidelijke uitleg op het forum hoe je het allemaal goed werkend krijgt Succes! kk, kheb het niet gevonden veel over dat probleem maar er staat niet echt een klare oplossing bij Bewerkt: 7 januari 2010 door 007 Harings Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.