Luzhin2.4 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Vandaag GTA IV geïnstalleerd op mn nieuwe pc, heb je een internetverbinding nodig als je je game wilt saven in GTA IV?! Ik kreeg toen ik het spel speelde de vraag op ik wou inloggen, best, dan zegt tie dat er een update is en als dat tie me uitlogt als ik die niet download. Maar als ik hem accepteer dan krijg ik een fout melding. Wat kan ik hier aan doen en is internet echt nodig om gta IV offline te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 Om het offline te kunnen spelen moet je het eetst activeren via internet . (Dit is toch geen probleem voor jou?) En nee , daarna heb je geen internet meer nodig , tenzij je wilt saven . Anders gaat dit (spijtig) niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 voor saven heb je geen internet verbinding nodig, dit kan ook via een off-line account. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 voor saven heb je geen internet verbinding nodig, dit kan ook via een off-line account. Ja maar de eerste keer moet je online zijn om te saven daarna kan je in een offline modes saven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2009 helemaal niet, je kunt gewoon via GFWL een offline account aanmaken, daar is geen verbinding voor nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ik heb het spel al geactiveerd, maar ik kan dus niet saven. Hoe kun je een off-line-GFWL account maken? Bewerkt: 11 oktober 2009 door Luzhin2.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik heb het spel al geactiveerd, maar ik kan dus niet saven. Hoe kun je een off-line-GFWL account maken? Als je wil saven, vraagt hij of je zo'n account aan wil maken klik dan op ja en dan staat de keuze voor offline account er volgens mij ook bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Als ik op de home-knop op mijn toetsenbord klikt staat die optie er niet bij... Maar als ik me wil aanmelden dan krijg ik dit: 'Er is een update beschikbaar voor LIVE. Als je deze update weigert, word je afgemeld bij LIVE. Wil je de update nu toepassen? Ja/Nee' dan klik ik op 'Ja' dan krijg ik dit: 'Kan de update niet downloaden. Zorg er voor dat je met internet bent verbonden. Bla Bla bla... 0X80004005' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HollandNL Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 je hoeft niet perse op home te drukken kies nee en de game begint ga je naar je savehouse om te saven dan heb je automatisch een off-line account succes Guy16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Als je wilt saven in je savehouse vraagt hij hetzelfde. En ik zie die optie voor een offline account niet, waar kun die aanmaken? Ik heb al een patch geïnstalleerd (Version 1.0.4.0) van 'http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html' Kan ik de update die ik nodig heb volgens GFWL niet ergens downloaden? Hoe kun je trouwens je gordel omdoen of je helm opzetten? Bewerkt: 11 oktober 2009 door Luzhin2.4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 gordel kan niet, en voor de helm opzetten, dat doet hij vanzelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 gordel kan niet, en voor de helm opzetten, dat doet hij vanzelf Je moet dan overigens niet meteen weg willen rijden, want dan laat Niko de helm mooi achterwege. Hij doet uiteraard alleen een helm op als hij op een motor stapt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik heb eindelijk een offline account Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.