Jump to content

Internet verbinding nodig?!


Luzhin2.4

Recommended Posts

Vandaag GTA IV geïnstalleerd op mn nieuwe pc, heb je een internetverbinding nodig als je je game wilt saven in GTA IV?!

Ik kreeg toen ik het spel speelde de vraag op ik wou inloggen, best, dan zegt tie dat er een update is en als dat tie me uitlogt als ik die niet download. Maar als ik hem accepteer dan krijg ik een fout melding.

Wat kan ik hier aan doen en is internet echt nodig om gta IV offline te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Om het offline te kunnen spelen moet je het eetst activeren via internet . (Dit is toch geen probleem voor jou?) En nee , daarna heb je geen internet meer nodig , tenzij je wilt saven . Anders gaat dit (spijtig) niet .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel al geactiveerd, maar ik kan dus niet saven. Hoe kun je een off-line-GFWL account maken?

Als je wil saven, vraagt hij of je zo'n account aan wil maken klik dan op ja en dan staat de keuze voor offline account er volgens mij ook bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op de home-knop op mijn toetsenbord klikt staat die optie er niet bij...

Maar als ik me wil aanmelden dan krijg ik dit:

'Er is een update beschikbaar voor LIVE. Als je deze update weigert, word je afgemeld bij LIVE.

Wil je de update nu toepassen? Ja/Nee'

dan klik ik op 'Ja' dan krijg ik dit:

'Kan de update niet downloaden. Zorg er voor dat je met internet bent verbonden. Bla Bla bla...

0X80004005'

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt saven in je savehouse vraagt hij hetzelfde. En ik zie die optie voor een offline account niet, waar kun die aanmaken?

Ik heb al een patch geïnstalleerd (Version 1.0.4.0) van 'http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html'

Kan ik de update die ik nodig heb volgens GFWL niet ergens downloaden?

Hoe kun je trouwens je gordel omdoen of je helm opzetten?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

gordel kan niet, en voor de helm opzetten, dat doet hij vanzelf

Je moet dan overigens niet meteen weg willen rijden, want dan laat Niko de helm mooi achterwege. Hij doet uiteraard alleen een helm op als hij op een motor stapt..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...