gta!!! Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind leuk aan gta san andreas dat je kunt zwemmen,fietsen,auto's kunt :rolleyes: jatten,je hebt verschillende omgevingen zoals: woestijnen,plateland :lol: en dat je verschillende shops hebt en wat vinden jullie zo vet aan gta san andreas ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind leuk aan gta san andreas dat je kunt zwemmen,fietsen,auto's kunt :rolleyes: jatten,je hebt verschillende omgevingen zoals: woestijnen,plateland :lol: en dat je verschillende shops hebt en wat vinden jullie zo vet aan gta san andreas ?? Ik vind het spel super!je kunt gewoon autos jatten enzo en dat vind ik wel leuk aan het spel :lol: beetje mensen neer klappen dat is allemaal wel leuk Gta san andreas is de beste game ooit <_< :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 De sfeer in SA is gewoon perfect... Verder vind ik dat je huizen enz kan beroven echt een leuk extra'tje wat ik miste in de GTA series, Eindelijk kan je ook in vliegtuigen echt super.. Ik hoop hem vandaag te kunnen gaan spelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Dat je zoveel dingen kan heel veel nieuwe dingen enzo. Andere kleren enz enz enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 er is één woord wat alles samenvat gta is leuk door de ''''''VRIJHEID ''''' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 het leuke is dat San An een weerspiegeling is van de echte wereld, CJ is gewoon je eigen IK in een andere wereld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 het leuke is dat San An een weerspiegeling is van de echte wereld, CJ is gewoon je eigen IK in een andere wereld Ik zie mezelf geen niggers neerrammen en huizen ingooien met bommen.. sorry Gewoon het totaalplaatje is goed.. zou je niet kunnen autorijden was het kut, zou je niet kunnen schieten was het kut.. alle dingen bij elkaar maaakt het goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 het leuke is dat San An een weerspiegeling is van de echte wereld, CJ is gewoon je eigen IK in een andere wereld Ik zie mezelf geen niggers neerrammen en huizen ingooien met bommen.. sorry Gewoon het totaalplaatje is goed.. zou je niet kunnen autorijden was het kut, zou je niet kunnen schieten was het kut.. alle dingen bij elkaar maaakt het goed. weet ik, maar in san an hoef je dat ook niet te doen! je kan gewoon doen waar je zin in hebt, net zoals in het echt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Het is de vrijheid die het zo'n geweldige game maakt.. Je kan gewoon bijna alles doen wat je wil. Het is meer dan alleen wat missie's doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Dat ik nu naar San Fierro kan B) (zonder cheats gedaan...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Dat ik nu naar San Fierro kan B) (zonder cheats gedaan...) Zit al in Las Venturas zonder cheats :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedArrow Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind alles leuk de sfeer de auto's de bmxen enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik denk dat ik voor alle gta fan's spreek als ik zeg dat alles gewoon te gek is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vind het zo leuk dat je dit allemaal in je eigen wereld nooit zou kunnen voorstellen. Je bent vrij in wat je doet want het is toch niet echt. En in San Andreas is alles supergroot en uitgebreid. Ook is alles heel realistisch. Trein, zwemmen, auto besturen. Alles wat je in het echt ook kan, maar daar is het allemaal veel vrijer. Bijv. door rood licht rijden word niet bestraft. SUPER! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.