Jump to content

wat vinden jullie leuk aan gta san andreas

gta!!!

Recommended Posts

Ik vind leuk aan gta san andreas dat je kunt zwemmen,fietsen,auto's kunt :rolleyes: jatten,je hebt verschillende omgevingen zoals: woestijnen,plateland :lol:

en dat je verschillende shops hebt :)

en wat vinden jullie zo vet aan gta san andreas ?? :)

Delen op andere websites

Ik vind leuk aan gta san andreas dat je kunt zwemmen,fietsen,auto's kunt :rolleyes: jatten,je hebt verschillende omgevingen zoals: woestijnen,plateland :lol:

en dat je verschillende shops hebt :)

en wat vinden jullie zo vet aan gta san andreas ?? :)

Ik vind het spel super!je kunt gewoon autos jatten enzo en dat vind ik wel leuk aan het spel :lol: beetje mensen neer klappen dat is allemaal wel leuk :D

Gta san andreas is de beste game ooit <_< :gtasign:

Delen op andere websites

De sfeer in SA is gewoon perfect... :D Verder vind ik dat je huizen enz kan beroven echt een leuk extra'tje wat ik miste in de GTA series, Eindelijk kan je ook in vliegtuigen echt super.. :)

Ik hoop hem vandaag te kunnen gaan spelen.. :D

Delen op andere websites

het leuke is dat San An een weerspiegeling is van de echte wereld, CJ is gewoon je eigen IK in een andere wereld

Ik zie mezelf geen niggers neerrammen en huizen ingooien met bommen.. sorry

Gewoon het totaalplaatje is goed.. zou je niet kunnen autorijden was het kut, zou je niet kunnen schieten was het kut.. alle dingen bij elkaar maaakt het goed.

Delen op andere websites

het leuke is dat San An een weerspiegeling is van de echte wereld, CJ is gewoon je eigen IK in een andere wereld

Ik zie mezelf geen niggers neerrammen en huizen ingooien met bommen.. sorry

Gewoon het totaalplaatje is goed.. zou je niet kunnen autorijden was het kut, zou je niet kunnen schieten was het kut.. alle dingen bij elkaar maaakt het goed.

weet ik, maar in san an hoef je dat ook niet te doen!

je kan gewoon doen waar je zin in hebt, net zoals in het echt!

Delen op andere websites

Ik vind het zo leuk dat je dit allemaal in je eigen wereld nooit zou kunnen voorstellen.

Je bent vrij in wat je doet want het is toch niet echt.

En in San Andreas is alles supergroot en uitgebreid. Ook is alles heel realistisch. Trein, zwemmen, auto besturen. Alles wat je in het echt ook kan, maar daar is het allemaal veel vrijer. Bijv. door rood licht rijden word niet bestraft. SUPER!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...