Jump to content

gta4 beeld?


Game-Fan

Recommended Posts

Hallo, ik heb pas gta4 gespeeld en opeens werd het beeld anders, nu kan je bv je health balk en hoeveel amo je nog hebt kan je allemaal niet meer zien? het is precies als er onder en boven een stukje beeld is weggesneden en tog heb ik nog vol beeld eerst had ik dit probleem nog niet, heeft iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

De HUD (Head-up display) is inderdaad veranderd in GTA IV. Nu zal je health en armor te zien zijn rond je radar (het ronde kaartje linksonder). De groene rand geeft je health weer, en de blauwe geeft je armor weer. Verder zal er rechtsboven wel nog altijd je wapen staan en hoeveel munitie die nog heeft, maar dit staat er alleen als je van wapen wisselt of als je je wapen gebruikt. Als je je wapen eventjes niet gebruikt dan verdwijnt dat stukje van je HUD.

De tijd die vroeger ook rechtsboven stond kan je nu zien op je mobieltje, en het aantal sterren je hebt komt automatisch rechtsboven te staan als je een misdaad begaat.

Link to comment
Delen op andere websites

De HUD (Head-up display) is inderdaad veranderd in GTA IV. Nu zal je health en armor te zien zijn rond je radar (het ronde kaartje linksonder). De groene rand geeft je health weer, en de blauwe geeft je armor weer. Verder zal er rechtsboven wel nog altijd je wapen staan en hoeveel munitie die nog heeft, maar dit staat er alleen als je van wapen wisselt of als je je wapen gebruikt. Als je je wapen eventjes niet gebruikt dan verdwijnt dat stukje van je HUD.

De tijd die vroeger ook rechtsboven stond kan je nu zien op je mobieltje, en het aantal sterren je hebt komt automatisch rechtsboven te staan als je een misdaad begaat.

Maar dat is het net gta4 zijn balkje (rond) is nu een beetje weggesneden, ik kan nu een stukje van dat rondje niets zien, als ik bv naar mijn wapens kijk staan die heelmaal bovenaan en kunnen er geen kogels meer getoond worden als ik bv bij iemand in multyplayer word neergeschoten waar normaal komt te staan Gta machined gta1 dat kan ik niet zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je misschien iets fout gedaan met je instellingen ga eens in het pauzemenu naar Display en verander de instellingen van de HUD in On of iets dergelijks.

tog zie ik hier nergens iets fout staan. kan het ook aan de xbox zelf liggen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je misschien iets fout gedaan met je instellingen ga eens in het pauzemenu naar Display en verander de instellingen van de HUD in On of iets dergelijks.

tog zie ik hier nergens iets fout staan. kan het ook aan de xbox zelf liggen ?

Misschien staat je resolutie verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik heb je verkeerd verstaan. :$

Volgens mij is er dan ergens een foutje in de resolutie, wat ik nogal raar vind want je speelt op de Xbox 360? Is er ergens een plekje waar je de resolutie kan veranderen, want die is bij jou waarschijnlijk gewoon te groot?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ik heb je verkeerd verstaan. :$

Volgens mij is er dan ergens een foutje in de resolutie, wat ik nogal raar vind want je speelt op de Xbox 360? Is er ergens een plekje waar je de resolutie kan veranderen, want die is bij jou waarschijnlijk gewoon te groot?

Waar kan je je resolutie veranderen als het die 3 balkjes zijn bij gta dan is het dit al niet, maar hoe komt het dat hij het bij de tv dan wel doet, daar is alles gewoon even goed

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan (als ik je goed begrijp) je resolutie veranderen in de TV-Instellingen, als je dat bedoelt.

Ja maar het ligt tog niet aan de tv als het beeld aleen zo is bij de xbox?

--

Opgelost, er stond iets bij de TV verkeerd, mag gesloten worden :tu:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. Ik sluit je topic niet voor mocht jij, of iemand anders, eventueel nog andere vragen hebben die met dit onderwerp te maken hebben.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan (als ik je goed begrijp) je resolutie veranderen in de TV-Instellingen, als je dat bedoelt.

Ja maar het ligt tog niet aan de tv als het beeld aleen zo is bij de xbox?

--

Opgelost, er stond iets bij de TV verkeerd, mag gesloten worden :tu:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken. Ik sluit je topic niet voor mocht jij, of iemand anders, eventueel nog andere vragen hebben die met dit onderwerp te maken hebben.<<<

Lol! :schater:

>>> Door Hanneswasco: Nog iets nuttigs te zeggen?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...