CrackerzElite Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ik ben na een paar maanden gestopt te zijn weer begonnen met signature's maken. Vanmorgen leuk stock pack gedownload en maar begonnen. Dit is er uit gekomen: Rates/Tips? Bij voorbaat dank. Bewerkt: 11 oktober 2009 door CrackerzElite Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Volgens mij is het een goed geslaagde signature! De kleuren die erin zitten en de combinatie daartussen is geweldig. Ik kan alleen niet zien of dat nou een man is, in de signature of gewoon kleuren. Als het echt een persoon is, vind ik hem te onduidelijk en te wazig. De signature heb je verder uitstekend opgevuld! Een kaal stuk zit er niet in, super goed gedaan hoor. Toch wil ik nog even wat zeggen over de verhouding tussen de rechter kan en de linkerkant. Rechts is veel minder druk dan links. Misschien kan je hier nog wat aan veranderen. De tekst en de tekstkleur heb je ook goed uitgekozen, het past goed bij de signature naar mijn mening. Ook de plaatsing van de tekst is goed gedaan. De border vind ik dan wat minder. Ik denk dat je de border beter om de hele signature kunt laten gaan. Dat staat in dit geval beter denk ik. Ziet er goed uit! 8/10 Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Volgens mij is het een goed geslaagde signature! De kleuren die erin zitten en de combinatie daartussen is geweldig. Ik kan alleen niet zien of dat nou een man is, in de signature of gewoon kleuren. Als het echt een persoon is, vind ik hem te onduidelijk en te wazig. De signature heb je verder uitstekend opgevuld! Een kaal stuk zit er niet in, super goed gedaan hoor. Toch wil ik nog even wat zeggen over de verhouding tussen de rechter kan en de linkerkant. Rechts is veel minder druk dan links. Misschien kan je hier nog wat aan veranderen. De tekst en de tekstkleur heb je ook goed uitgekozen, het past goed bij de signature naar mijn mening. Ook de plaatsing van de tekst is goed gedaan. De border vind ik dan wat minder. Ik denk dat je de border beter om de hele signature kunt laten gaan. Dat staat in dit geval beter denk ik.Ziet er goed uit! 8/10 Dankjewel Visser! Ik heb er echt wat aan. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik vind het een redelijke sig, maar je hebt al betere dingen gemaakt. De sig is best rustig gehouden, en dat kan mooi uitpakken, maar het cleane is er wat af omdat vooral vele plaatsen overbelicht zijn. Ik ga ervan uit dat het een render/stock van Assasins Creed is? Maar zonder jouw tekst zou ik dat niet zien, zou ik eerder gokken op een abstract werkje. Probeer toch nog ietwat van je render over te houden. Verder is tekst wel redelijk gedaan. Kleuren zijn gewaagd, maar gaat wel. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 (bewerkt) Ik vind het een redelijke sig, maar je hebt al betere dingen gemaakt. De sig is best rustig gehouden, en dat kan mooi uitpakken, maar het cleane is er wat af omdat vooral vele plaatsen overbelicht zijn. Ik ga ervan uit dat het een render/stock van Assasins Creed is? Maar zonder jouw tekst zou ik dat niet zien, zou ik eerder gokken op een abstract werkje. Probeer toch nog ietwat van je render over te houden. Verder is tekst wel redelijk gedaan. Kleuren zijn gewaagd, maar gaat wel. Bedankt voor je rate. Om even je vragen te beantwoorden. Nee, het was geen stock van Assassin's Creed, ik weet niet waarvan eigenlijk. En van dat de render een beetje verstopt zit kan ik wel snappen, maar als je de beginstock ziet wordn het wel duidelijk. Helaas ben ik die kwijt. Nogmaals bedankt Edit; Al betere dingen gemaakt? Zou je een voorbeeld kunnen geven? Bewerkt: 14 oktober 2009 door CrackerzElite Reageren
Jon-asses Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik vind het een redelijke sig, maar je hebt al betere dingen gemaakt. De sig is best rustig gehouden, en dat kan mooi uitpakken, maar het cleane is er wat af omdat vooral vele plaatsen overbelicht zijn. Ik ga ervan uit dat het een render/stock van Assasins Creed is? Maar zonder jouw tekst zou ik dat niet zien, zou ik eerder gokken op een abstract werkje. Probeer toch nog ietwat van je render over te houden. Verder is tekst wel redelijk gedaan. Kleuren zijn gewaagd, maar gaat wel. Bedankt voor je rate. Om even je vragen te beantwoorden. Nee, het was geen stock van Assassin's Creed, ik weet niet waarvan eigenlijk. En van dat de render een beetje verstopt zit kan ik wel snappen, maar als je de beginstock ziet wordn het wel duidelijk. Helaas ben ik die kwijt. Nogmaals bedankt Edit; Al betere dingen gemaakt? Zou je een voorbeeld kunnen geven? Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Die vind je beter? Ik vind dat een van mijn slechtste eigenlijk.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.