pompbakje Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 ik heb een vraagje zoals de meeste die een nieuw topic maken. Als ik Grand Theft Auto IV - Episodes of Liberty City koop, zijn dat dan gewoon add-ons voor op je x-box? Moet ik die dan online kopen via x-box live? zo ja? moet je daar daan nog extra kosten voor betalen? mvg, pompbakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Episodes of Liberty City moet je zien als gewoon een normaal standalone spel met DLC samengevoegd, dat je in de winkel koopt. Het kost €40 en je hebt GTA IV zelf niet nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Episodes of Liberty City moet je zien als gewoon een normaal standalone spel met DLC samengevoegd, dat je in de winkel koopt.Het kost €40 en je hebt GTA IV zelf niet nodig. ok, moet ik dan niets downloaden via xbox live? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Nee. Het is gewoon een standalone spel dat je direct in je Xbox stopt, en dan speelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pompbakje Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Nee. Het is gewoon een standalone spel dat je direct in je Xbox stopt, en dan speelt. ok, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.