Jump to content

CD Word niet meer aangenomen?


Megadreams

Recommended Posts

Ik wil mijn sa herinstalleren voor EGPH Islands de mod die ik ga maken ik steek die CD van san andreas erin en er gebeurd niets, hij geeft zelfs niet eens aan dat er één in steekt en het staat ook nergens.

Ik heb Windows Vista Home Premium.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil mijn sa herinstalleren voor EGPH Islands de mod die ik ga maken ik steek die CD van san andreas erin en er gebeurd niets, hij geeft zelfs niet eens aan dat er één in steekt en het staat ook nergens.

Ik heb Windows Vista Home Premium.

Het zou heel goed kunnen, dat hij kapot is. Heb je hetzelfde met andere CD's?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet hetzelfde met andere CD's maar het zou raar zijn er zit zelf geen schrammetje op of een vuiltje, echt raar, het zou natuurlijk wel aan mijn laptop kunnen liggen.

EDIT: hij heeft het blijkbaar toch ook bij andere CD's.

Bewerkt: door megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Mss als ik mijn laptop opnieuw opstart dat hij dan wel terug cd's aanneemt maar dat is iets voor straks dan ;)

P.S: aangezien ik de map apart hield en hem uningestalld had kan ik hem nog gebruiken aangezien ik de exe heb moeten downloaden omdat bij de orginele downgraden niet ging anders ging ik dat niet doen, blijkbaar werkte die zonder cd ;)

Het rare is nog altijd waarom mijn laptop geen cd's en/of dvd's meer aanneemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een orginele cd ;)

Alleen had ik de exe moeten veranderen omdat als ik die downgrade voor samp ik heb niet meer kon spelen, dus heb ik een andere exe weten te downloaden een tijdje nadat ik een topic had geopend over dit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: hij heeft het blijkbaar toch ook bij andere CD's.

Probeer je DVD dan eens in een andere computer, kijk of hij daar wel werkt. Zoniet, ben ik bang dat je CD/DVD drive kapot is, of dat er een driver mist (als die al nodig is :?)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij ziet die dan nog niet ;)

volgens mij is je schijfstation dan kapot. Aangezien het een laptop is, kun je misschien beter een extern schijfstation installeren :Y of op een andere pc spelen...

PS: check je laptop garantie, dan kan hij nog gratis vervangen worden

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...