Jump to content

Jouw Consolegeschiedenis

Recommended Posts

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cheers.

3

• Deluxo

2

• MidnightMayhem

2

• BoerBanaan

2

Geplaatst:

GameBoy Color - mei 2001

PSP - juli 2007

PS3 - mei 2008

Wii - december 2008

Game PC - mei 2009

Ik vind trouwens dat je de iPod Touch/iPhone absoluut NIET kunt vergelijken met de PSP. PSP is echt op games gericht, iPod is meer van die zielige-online-flash games.

RoL0

• 2 weken later...
Geplaatst:

GameBoy Color - mei 2001

PSP - juli 2007

PS3 - mei 2008

Wii - december 2008

Game PC - mei 2009

Ik vind trouwens dat je de iPod Touch/iPhone absoluut NIET kunt vergelijken met de PSP. PSP is echt op games gericht, iPod is meer van die zielige-online-flash games.

RoL0

Iphone kan je wel vergelijken met de PSP en DS. De Iphone heeft een sterkere processor dan de DS terwijl die laatste gericht is op games en de Iphone helemaal niet.

Geplaatst: (bewerkt)

super nintendo 64, playstation 1, gameboy advance, nintendo gamecube, Playstation 2, Xbox 360

EDIT: jongens onthoud wel dat PC geen console is..

Bewerkt: door needhack
Geplaatst:

Weet de exacte volgorde niet meer, dus noem het maar op :puh:

2x Nintendo 64, 2x Atari 2600, Philips VideoPac, Wii, Gamecube, PS1, PS2, PS3, 2x Gameboy, Gameboy Micro, 2x Gameboy Color, Gameboy Advance SP, Nintendo DS, PSP.

Vond m'n bankrekening al zo leeg :'(

• 3 weken later...
Geplaatst:

Super Nintendo -> Gameboy Advance -> Playstation 1 -> Playstation 2 -> Nintendo DS -> Playstation 3 :sigaar:

Geplaatst:

Xbox => Psp => nog een xbox (weer een oude) => N64 => Psx (vorige week gekocht XD)

En voor iedere console heb ik minstens 40 games origineel. Ik ben van plan om binnenkort ook nog een NES of een SEGA Megadrive te kopen aangezien ik mijn console verzameling wat uit wil breiden.

Geplaatst:

Gameboy Color - Game boy advanced - PC - PS2 - PS3 - Laptop

PC & Laptop kan ik ook op gamen dus vandaar dat ze erbij staan.

Geplaatst:

Willekeurige volgorde:

2x gameboy color, 1x zo'n gameboy waar je alleen op kan tetrissen, 1x wii(kuchzuigtkuch), 2x xbox360,gamecube,2x PSP en mn nieuwste aanwinst:

Atari2600-main_Full.jpg

Een echte Atari 2600. Wat een lol met dat ding. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Nintendo ''Gameboy-----Gameboy SP-----SP , 2e keer----SP 3e keer ---PS2 ----Uh...DS-----DS lite---DSi----PS3 :

EDIT:: En de wii.... maar dat ding zuigt zo erg dat ik hem geen console durf te noemen...

Bewerkt: door woveriene

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...