Jump to content

Jouw Consolegeschiedenis

Recommended Posts

• Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cheers.

3

• Deluxo

2

• MidnightMayhem

2

• BoerBanaan

2

Geplaatst: (bewerkt)

Het begon met een zo'n grote, oude, grijze Gameboy. Die was eerst van mijn vader, maar had ik een soort van overgenomen. Ik speelde er heel veel Mario op maar kwam nooit echt ver :puh: Ondanks dat, vond ik het echt geweldig. 3 Dagen na de invoer van de Euro kocht ik een Gameboy Advance van m'n eigen centen. Dat was mijn eerste grote aankoop. Ik heb dat ding echt kapot gespeeld. Vooral Pokémon Ruby. Ik zat ondertussen vaak bij vrienden op de PS2 (SSX en GTA:SA) en had toen maar besloten ook een PS2 te kopen. Na een jaar of 2 offline kocht ik een netwerk adapter en zat sindsdien nog eens 2 jaar online.

Uiteindelijk kocht ik een Xbox360 en daar game ik nu nogsteeds (bijna dagelijks) op.

Bewerkt: door Dr.McShizzle
Geplaatst:

Het begon met een zo'n grote, oude, grijze Gameboy. Die was eerst van mijn vader, maar had ik een soort van overgenomen. Ik speelde er heel veel Mario op maar kwam nooit echt ver :puh: Ondanks dat, vond ik het echt geweldig. 3 Dagen na de invoer van de Euro kocht ik een Gameboy Advance van m'n eigen centen. Dat was mijn eerste grote aankoop. Ik heb dat ding echt kapot gespeeld. Vooral Pokémon Ruby. Ik zat ondertussen vaak bij vrienden op de PS2 (SSX en GTA:SA) en had toen maar besloten ook een PS2 te kopen. Na een jaar of 2 offline kocht ik een netwerk adapter en zat sindsdien nog eens 2 jaar online.

Uiteindelijk kocht ik een Xbox360 en daar game ik nu nogsteeds (bijna dagelijks) op.

haha Gameboy FTW daar op heb ik verschillende pokemon spellen kapot gespeeld :puh:

>>> Door Visser23: Vriendelijk verzoek om ontopic te blijven posten.<<<

Super Nintendo-Gameboy Color-Playstation 1-Gameboy Advance-Xbox-Game PC-Xbox 360-Game boy-Playstation 3-iPod Touch-PSP- Nintendo DS.

Heb ze allemaal nog behalve de Super Nintendo, die heeft me zus atm.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

De eerste console waar ik op speelde was de Super Nintendo(fijne tijden met Mario en Donkey Kong ^_^ ) en daarna kwam de Gameboy Pocket, Gameboy Color en de Playstation (1e date met Gta). Rond 2001 Playstation 2 en 2002 Gameboy Advance en Gamecube.2004 Xbox 360 en in 2006 de Nintendo DS lite en de psp. 2007 De Nintendo Wii en de Playstation 3.

Dat was het wel voor nu :)

PS1 > Game Boy XP, Color> PS2 > Xbox 360

2003: PS1 & Gameboy color > 2005: Gameboy XP > 2006: PS2 Slim > 2008: Nintendo DS Lite > 2010: Xbox 360 Elite Slim (250 GB)

Wat al weg is:

2006: PS1 & Game Boy Color

2010: PS2 Slim

Bewerkt: door grandtheftauto...

~ Nintendo (hadden we nog, niet echt op gespeeld)

~ Gameboy Color

~ Playstation 1

~ Gameboy Advance SP

~ Playstation 2

~ Nintendo DS Lite

~ WII

Op volgorde van achter wat ik ze gehad heb.

Bewerkt: door megadreams

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...