MidnightMayhem Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Toen ik daarstraks GTA IV opstartte, kreeg ik een melding dat 'you need Adobe Flash Player 10 to run Social Club.' Ik negeerde het en begon GTA IV te spelen. En ik had enorm last van lag. Kan dit te wijten zijn aan die Flash Player? Mvg, Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Heb je dat bericht vaker? Heb je vaak last van lagg? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Heb je dat bericht vaker? Heb je vaak last van lagg? nee, dit was de eerste keer. Ik speel op een laptop met high shadows, dus soms heb ik last van kleine lag maar dit is echt constant. EDIT : met de schaduwen uit heb ik gewoonlijk geen lag en nu wel ): Bewerkt: 11 oktober 2009 door MidnightMayhem Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Misschien even je PC opnieuw opstarten? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Misschien even je PC opnieuw opstarten? jup dit werkte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.